Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:32:07 GMT

غبارروبی مزار شهید عبدیان در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۰۹۵۶

غبارروبی مزار شهید عبدیان در یاسوج

تعدادی از اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهر یاسوج، مزار شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد را غبارویی و عطرافشانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پانزدهم آذر ماه سال ۱۳۹۹، مصادف با پانزدهمین سالگرد شهادت شهید خداعفو عبدیانی؛ تصویربردار شهید کهگیلویه و بویراحمدی در حادثه سقوط هواپیمای حامل خبرنگاران در سال ۱۳۸۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین مناسبت تعدادی از اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهر یاسوج با حضور در گلزار شهدای  این شهر شهر، مزار مطهر شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد را غبارویی و عطرافشانی کردند.

 

«فرشاد رجایی» در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطر شهید عبدیانی گفت: امسال به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم بزرگداشت به شکل حضوری و وسیع وجود نداشت و سعی کردیم از طریق فضای رسانه ای و مجازی در استان یاد و خاطر این شهید عزیز را زنده نگاه داریم.

مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج اظهار کرد: تهیه پوستر و کلیپ و انتشار یک خبر مشترک توسط رسانه های استان برای معرفی بهتر شهید عبدیانی از اقدامات کانون بسیج رسانه شهر یاسوج برای بزرگداشت پانزدهمین  سالگرد شهادت این شهید عزیز بود.

 

در این آئین خبرنگاران ضمن اهدای گل و عطرافشانی مزار مطهر این شهید، با آرمان های شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجدید پیمان کرده و برای ادامه دادن راه و آرمان همه شهدای رسانه و دیگر شهدای انقلاب اسلامی هم قسم شدند.

 

گفتنی است حدود ساعت ۱۴ روز  ۱۵ آذر ماه سال ۱۳۸۴  هوایپمای سی ۱۳۰ که از تهران به سمت بندرعباس در حرکت بود در اثر یک نقص فنی سقوط کرد.

مسافران این هواپیما تعدادی از خبرنگاران و نیروهای نظامی ارتش بودند که قرار بود در یک رزمایش نظامی در چابهار شرکت کنند.

 

در این پرواز ۱۲۸ نفر فوت شدند که یکی از آنها شهید خداعفو عبدیان بود، تصویربردار شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اهل استان کهگلیویه و بویراحمد بود.

 

وی سابقه حضور جبهه های جنگ در دفاع مقدس را نیز داشت و از نیروهای متخصص و متعهد صدا و سیما بود.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید عبدیانی عطرافشانی کلیپ غبارروبی کرونا بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد