Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:43:51 GMT

میانگین دریافتی ایتام ایلام افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۱۶۲

ایسنا/ایلام با هدف مشارکت  بسیج کارمندان ایلام در پویش ایران ، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان ایلام و سازمان بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین«ع» امضاء شد.

‍ قنبر موسی نژاد، مدیرکل امداد استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: به دنبال آغاز پویش ایران مهربان با هدف مشارکت قشر کارمند در سرپرستی از فرزندان یتیم و نیازمند جلسه هماهنگی طرح هر کارمند حامی فرزندان یتیم به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست معاون اول رئیس جمهور و حضور ریاست کمیته  امداد امام خمینی (ره)کشور و با شرکت استاندار محترم برگزار و  به دستور استاندار محترم  به منظور عملیاتی نمودن  و پیگیری برنامه ها دبیرخانه طرح در حوزه اجتماعی استانداری تشکیل  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  تصریح کرد:  کمیته امداد استان ایلام نیز با تعدادی از دستگاهها  تفاهم نامه همکاری امضاء کرده  و خوشبختانه درصد قابل ملاحظه ای از کارکنان ادارات استان برای مشارکت در طرح اعلام آماده گی کرده اند .
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون درآمد هر یک از ایتام این استان به صورت میانگین کمتر از500 هزار تومان است،  تاکید کرد: هدف ما این است با اجرای این طرح میانگین دریافتی هر کودک یتیم و نیازمند این استان به حداقل 700 هزار تومان برسد.
موسی نژاد با اشاره به مشارکت بسیج کارمندان استان در این طرح ادامه داد:انتظار داریم این تشکل از طریق هماهنگی با ادارات و کارمندان زیرمجموعه زمینه مشارکت کارمندان بسیجی در این طرح را فراهم کند.
سرهنگ حسن زاده، فرمانده بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین«ع» استان ایلام، نیز اظهار کرد: کمیته امداد و بسیج از سالهای گذشته  تاکنون در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومان در این استان همکاری بسیار خوب و نزدیکی داشته اند.
وی ادامه داد: کمیته امداد دستگاهی است که در صف مقدم محرومیت زدایی در این استان قرار دارد و  از آنجایی که همچنان زمینه برای خدمت به محرومین و همکاری این دو دستگاه وجود دارد  آمادگی داریم در طرح ایران مهربان و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند مددجو،با کمیته امداد همکاری مطلوب داشته باشیم.
در این آیین تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه توسط مدیرکل کمیته امداد استان و فرمانده بسیج کارمندان استان  به امضا رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام کمیته امداد استان امداد استان ایلام بسیج کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!