Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه شانزدهم آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  از کشف بالغ بر ۲۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "احمد طاهری اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد و طی این مدت ۶ باند قاچاق سوخت منهدم شد.

او  تصریح کرد: در این راستا مأموران رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۴ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی سوخت کش و ۹ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۰۴ هزار و ۴۵۱ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۹۲ هزار و ۱۴۱ لیتر گازوئیل، ۷ هزار و ۹۶۰ لیتر بنزین، یک هزار و ۳۵۰ لیتر نفت و ۳ هزار لیتر سایر فرآورده‌های نفتی، در شهرستان‌های "سراوان، زاهدان و زهک" کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۱۵ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲۸ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ساخت صفحه جعلی اینستاگرام به قصد "انتقام جوئی"!

فردی که به قصد انتقام‌جویی اقدام به ساخت یک صفحه اینستاگرامی و اقدام به نشر اکاذیب غیراخلاقی به نام دوستش کرده بود، توسط ماموران انتظامی شهرستان خاش دستگیر شد.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی" اظهار داشت: اخیرا یک شهروند خاشی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که شخصی ناشناس با نام و عکس وی صفحه اینستاگرامی ایجاد و در صفحه مذکور اقدام به فعالیت کرده است، که این کار باعث هتک حیثیت وی در بین آشنایانش شده است.

او  افزود: پس از اخذ مستندات و اظهارات شاکی، با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی متهم که دوست شاکی بود، شناسایی و با اخذ دستور قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خاش ادامه داد: متهم در مواجهه با مستندات و مدارک نهایتا به بزه ارتکابی اعتراف و دلیل این کار را انتقام جویی از دوستش به خاطر حسادت عنوان کرد.

سرهنگ کوچکزایی تصریح کرد: برابر ماده ۷۴۵ قانون جرایم رایانه‌ای هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی فیلم، صوت، فیلم خصوصی یا خانوادگی دیگری را منتشر کند به نحوی که موجب هتک حیثیت او شود به مجازات اشاره شده در قانونی جرایم رایانه‌ای به حبس یا جزای نقدی و یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

ناکامی درانتقال ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توسط یگان تکاوری ۱۱۲ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " حسن کیخا اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ شهرستان ایرانشهر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهربه بمپور" به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او  ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" کشف کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، تصریح کرد: راننده خودرو به همراه محموله قاچاق کشف شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت حین سرقت در "چابهار"

با سرعت عمل پلیس شهرستان چابهار سارق حرفه‌ای موتور سیکلت در یکی از خیابان‌های این شهرستان هنگام سرقت دستگیر و به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر چابهار، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: به منظوردستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت‌های مشابه گشت‌های هدفمندی در سطح شهرستان راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت، تا اینکه ماموران "پاسگاه کچو" این شهرستان هنگام گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در خیابان حقانی جوانی ۳۳ ساله را در حین سرقت موتورسیکلت مشاهده و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه او را قبل از فرار دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ کیخائی مقدم در ادامه بیان داشت: این سارق جوان که توجیهی برای اقدام خود نداشت پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست، تا ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، از پارک و رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل و زنجیر و تجهیزات بازدارنده سرقت خودداری کنند.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زهک

 فرمانده انتظامی شهرستان زهک ازکشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ "آیت الله قره گوزلو بیان داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی شهرستان زهک، در حین گشت زنی و انجام ماموریت در یکی از محور‌های عبوری شهرستان، به یک دستگاه کشنده تانکردار مشکوک و ضمن متوقف کردن آن، خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

او  ادامه داد: در بازرسی از این کامیون مقدار ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف که در این رابطه یک نفر متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست، در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه با دستگیری سارق

سرپرست انتظامی زاهدان از دستگیری سارق کابل مخابراتی و سیم برق و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی و سیم برق در سطح شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی متهم مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهم ۲ بسته پلمپ کابل مخابراتی، ۳ عدد باطری دکل‌های مخابراتی، یک دستگاه تابلو برق، تعداد ۵۰ عدد گوشی همراه، ۲ عدد ترانس برق مخابراتی کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به سرقت ۴ فقره در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه سوخت قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان هزار لیتر سوخت قاچاق سطح شهرستان دستگیری سارق قاچاق سوخت فقره سرقت معرفی شد ۲۰۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین‌ امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، احمد واحدیان ابوترابی در این باره گفت: در نخستین‌ ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت دانست و افزود: حجم مصرف سوخت هوایی در فروردین‌ امسال نسبت به اسفند سال ۱۴۰۲، ۸.۹ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تأکید کرد: در این ماه عملیات سوخت‌رسانی به‌صورت روزانه به ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی