Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:50:30 GMT

۱۳ واحد صنفی در تالش پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۳۶۴

۱۳ واحد صنفی در تالش پلمب شد

بختیار حیدرنیا شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعمال تعطیلی و صدور اخطار به اصناف، امروز در بازدید بازرسان و ماموران از ۱۴۷ واحد صنفی انجام گرفت و با توجه به وضعیت قرمز تالش از نظر کرونا، بازرسی ها با جدیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: از زمان شروع طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر اصناف با هدف کنترل و مهار بیماری کووید ۱۹ در شهرستان تالش تاکنون هزار و ۷۹۷ بار از اصناف بازدید شده است و مردم رعایت دستورالعمل ها را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش با اشاره به بازدید امروز از مراکز خدمات جامع سلامت شماره دو و سه تالش و برخی محلات، غربالگری کرونا را کاری جهادی و موثر در شناسایی بیماران و مدیریت شیوع ویروس اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیماری منحوس کووید ۱۹ ریشه کن شود و نابودی کامل آن را در کنار هموطنان عزیزمان جشن بگیریم.

او با قدردانی از خیران به جهت دستگیری از نیازمندان و تامین تجهیزات پزشکی و درمانی، گفت: امروز ۱۰ عدد سیلندر اکسیژن ۱۰ کیلویی نو، توسط یک خیر تالشی اهل لیسار، به بیمارستان شهید نورانی تالش اهدا شد.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تجهیزات پزشکی اصناف تالش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تجهیزات پزشکی اصناف تالش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا تجهیزات پزشکی اصناف تالش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند

رئیس اتاق اصناف تهران از اجباری بودن دریافت کد یکتا واحدهای صنفی خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران گفت: یکی از سیاست های دولت، خدمات الکترونیک است. یعنی یک سری خدمات نهادهای دولتی باید در بستر الکترونیکی انجام شود.

وی افزود: یک سری مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده و در ادامه نیز بحث الکترونیکی شدن روی داد که در دستور کار دولت است.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: الکترونیکی کردن مجوزها نیازمند آن است که تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارایه می دهد باید کد یکتا را داشته باشند.

وی گفت: کد یکتا متصل به حساب بانکی افرادی می شود که فعالیت اقتصادی دارند. پیشتر افراد باید جسم مجوز را با خود می بردند و یا استعلامی از نهادهای زیربط انجام می شد تا اعتبار پروانه کسب بررسی می شد. با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا نیازی نیست که اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای پروانه کسب هستند مجوز را با خود ببرند.

وی یادآورشد: مهمترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه ها دنبال می کنند آن است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند. سپس آنکه این مجوزها مورد تایید درگاه ملی مجوزها باشد.

رستگار اظهارکرد: با کد یکتایی که افراد دریافت می کنند هم افرادی که مجوز دارند و یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به روز رسانی خود را انجام می دهند.

وی گفت: تهران دارای 135 اتحادیه و نزدیک به 500 هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتما باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران یادآورشد: یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه ها نیز این کد را ارایه می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد