Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ۱۶ آذر، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لطفا به ما کمک کنید بعد از یک سال پیش خرید سایپا کوییک رو به قیمت ۱۳۰میلیون واگذار می‌کنه

واقعا پول برای تکمیل وجه نداریم

متشکرم از همراهی شما

سلام خسته نباشید

با توجه به تعطیلی دو هفته ای کشور تکلیف اآزمون استخدامی هفته بعد چه تاریخی برگزار می شود

سلام

من دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری_حسابرسی دانشگاه آزاد تهران شمال(حکیمیه) هستم.. دانشگاه چند روز پیش اعلام کرد که باقی شهریه رو برای تمام دانشجوها توی سه قسط تقسیط کردن یعنی نیمه ی ماه آذر  ، دی و بهمن.. امروز که پانزده ام ماه آذر هست این پیام رو توی کانال های دانشگاه گذاشتن اونم بعد از دو هفته قرنطینه که دولت اعمال کرده بود و پدر من که شغل آزاد دارن و مثل همه ی شغل های دیگه شرایط سختی داشتن.. من فقط میخوام بدونم که این کار اونم توی این شرایط درست هست یا نه و اینکه مگه منِ دانشجو از دانشگاه وام گرفتم که برای پرداخت نشدن به موقع باید دیرکرد بدم؟!

لطفا خواهشا پیگیری کنید

سلام خسته نباشید متاسفانه در استان لرستان _شهرستان خرم آباد انسولین خودکارے Levemir در تمام داروخانه هاے سطح شهر وجود ندارد و افراد دیابتے که از این نوع انسولین استفاده میکنند به شدت نگران هستند وبا توجه به بیمارے کرونا در معرض خطرهستند و خواهشمندیم که این موضوع را به دانشگاه علوم پزشکے استان لرستان منعکس تا نسبت به تهیه این نوع از انسولین اقدام لازم مبذول  فرمایید با تشکر

سلام لطفا پیگیری در آزمون استخدامی دستگاه اجرایی ۹۹ با نیم میلیون شرکت کننده باشین ، باتوجه به شیوع ویروس کرونا ما نمی تونیم جون خودمون و عزیزانمونو به خطر بندازیم ،

آزمون قراره سه هفته دیگه برگزار بشه . تشکر

سلام  متاسفانه باز هم بی تدبیری وزیر آموزش وپرورش 

بچه‌ها ها را به مدرسه می کشاند

قرار است امتحانات پایه نهم حضوری برگزار شود

پیگیری بفرمایید تا این اتفاق نیفتند وگرنه شاهد مرگ و میر های بیشتری خواهیم شد

جدا پیگیر باشید

سپاس

با سلام

مگر رییس دانشگاه آزاد نگفته بود جریمه تاخیر پایان نامه بخشیده شده.؟الان که تو سیستم تسویه حساب بیشتر هم حساب کردن؟

لطفا اطلاع رسانی کنید

با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان