Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فنی مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: آرامش کاذب مردم بعد از کاهش تعداد مبتلایان می‌تواند زمستان سخت کرونایی را به دنبال داشته باشد. - اخبار استانها -

بیژن کبودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه انتظار نمی‌رود واکسن کرونا تا پایان امسال به کشور ما برسد اظهار داشت: بنابراین همه شرایط بستگی به میزان رعایت پروتکل‌ها در اماکن عمومی، ادارات و منازل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبودی عنوان کرد: با سختی‌هایی که مردم طی دو هفته اخیر تحمل کردند میزان قابل توجهی از بار بیمارستانی و موارد سرپایی کاهش یافته و این یک نقطه امید است و چنانچه مردم همین سطح از رعایت را ادامه دهند با وجود نبود واکسن زمستان سنگینی از نظر شیوع کرونا نخواهیم داشت.

وی گفت: اما تجربه نشان داده بعد از هر بار کاهش شیوع کرونا آرامش کاذبی در مردم ایجاد و برقراری ارتباط راحت‌تر می‌شود و این موضوع برای زمستان بسیار خطرناک است.

وزیر آموزش‌وپرورش: به ستاد کرونا گفته‌ایم خواهان آموزش حضوری دانش‌آموزان هستیمفرماندار رشت: ارتقای کیفیت آموزش و پرورش متناسب با شرایط کرونا نیازمند برنامه‌ریزی جدی استاعمال محدودیت در شهرستان دزفول سبب کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا شد

کبودی بیان کرد: در فصل تابستان و حتی در فصل پاییز با وجود شیوع کرونا امکان استفاده از تهویه و باز کردن در و پنجره وجود داشت اما در فصل زمستان به طور قطع امکان این موضوع نیست.

وی افزود: از مردم درخواست می‌شود به صورت خودجوش شرایط قرنطینه خانگی و جداسازی و عدم برقراری ارتباط‌های بی‌مورد را رعایت کنند و در صورت اجبار به خروج از منزل حداکثر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کبودی عنوان کرد: واحد‌های صنفی چنانچه تمایل دارند زمستان را بدون تعطیلی سپری کنند پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت