Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Infinix یکی از شرکت‌های چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که بخش عمده‌ای از گوشی‌های این شرکت در بازار داخلی چین به فروش می‌رسد و کمتر شاهد حضور گوشی‌های این شرکت در خارج از چین هستیم. در ماه آگوست بود که این سازنده بزرگ چینی، گوشی جدید خود را تحت عنوان Zero 8 معرفی و وارد بازار کرد، این گوشی پرچمدار شرکت اینفینیکس بود و نسبت به سایر گوشی‌های این شرکت از قیمتی بالاتر برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی نیز این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی دست به ساخت نسخه ارزان قیمت این گوشی با نام Infinix Zero 8i زده است. این گوشی از ظاهری تقریبا شبیه به گوشی Zero 8 بهره می‌برد و تغییر خاصی در ظاهر آن دیده نمی‌شود. در بخش نمایشگر این گوشی شاهد استفاده از یک نمایشگر LCD با اندازه ۶.۸۵ هستیم که از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند و رزولوشن این نمایشگر FHD+ است.

مشخصات سخت افزاری گوشی Infinix Zero 8i 

در این گوشی از یک پردازنده میان رده Helio G90T استفاده شده است که در کنار حافظه رام ۸ گیگابایتی امکان پردازش بسیار خوبی دارد و در اجرای بازی‌های سنگین نیز عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت بوده و امکان افزایش حافظه این گوشی از طریق کارت SD نیز وجود دارد.

در بخش دوربین باید گفت گوشی Zero 8i از یک دوربین چهارگانه که به وسیله یک لوزی از بدنه گوشی جدا شده است استفاده می‌کند و لنز اصلی استفاده شده در آن ۴۸ مگاپیکسل است. لنز دوربین جلو این گوشی نیز به صورت دوگانه بوده و لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد. در بخش باتری باید گفت این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به وسیله شارژر ۳۳ واتی شارژ خواهد شد و این گوش از درگاه ۳.۵ میلی متری هدفون نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در ۹ دسامبر وارد بازار هند خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اولین تصاویر منتشر شده از قاب گوشی‌ های S21 و S21+

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند گوشی هوشمند شرکت Infinix گوشی Infinix Zero 8i

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر اخبار زیادی مبنی بر تصمیم مدیران بارسا برای قطع همکاری با نایکی و انتخاب پوما به‌عنوان حامی مالی جدید لباس‌های این تیم منتشر شده بود، اتفاقی که می‌توانست ضرر بسیاری را برای شرکت نایکی به همراه داشته باشد.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره اینکه چرا مدیران بارسا به این نتیجه رسیدند که قرارداد همکاری با نایکی را ادامه ندهند منتشر شده بود ما حالا به نظر می‌رسد که یکی از دلایل اصلی مربوط به نگارش اسم لواندوفسکی پس از پیوستن او به این باشگاه بوده است.

روزنامه اسپرت مدعی شده است که نایکی پس از پیوستن این ستاره لهستانی به بارسلونا با درخواست بسیار زیاد هواداران روبه‌رو شد که خواهان داشتن پیراهن بارسلونا با نام لواندوفسکی بودند و همین موضوع باعث شد که آنها در مقطعی به اندازه کافی حرف W نداشته باشند.

مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که برای این که فروش این پیراهن متوقف نشود یا به تعویق نیفتد از حرف M به‌صورت برعکس در اسم لوا استفاده کنند و این موضوع عصبانیت بسیار زیاد مدیران بارسا را به همراه داشت و باعث شد که آنها به‌صورت جدی به قطع همکاری با این شرکت فکر کنند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت