Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:50:17 GMT

سومین دوره جشنواره شهروند برگزیده همدان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۳۲۷۴

سومین دوره جشنواره شهروند برگزیده همدان کلید خورد

گروه استان‌ها _ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: علاقمندان برای حضور در جشنواره شهروند برگزیده از ۱۵ آذر تا ۲۰ دی برای ثبت نام فرصت دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، شامگاه یکشنبه نشست خبری جشنواره شهروند برگزیده همدان با حضور رئیس شورای اسلامی شهر همدان، شهردار، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و نماینده کمیته داوران این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت سفید باشد اختتامیه در فضای باز برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرهمدان در این نشست اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره این است که در آینده، شهروندان برگزیده بیشتری در همدان داشته باشیم و بتوانیم همدان را به عنوان یک الگو در کشور معرفی کنیم.

سیدمسعود عسگریان افزود: شورا و مدیریت شهری به دنبال آن است که در حوزه مدیریت شهری، شهروندانی که در حوزه مدیریت شهری همکاری داشته و در جهت ارتقای زندگی بهتر در شهر مؤثر بودند، شناسایی و از آنها تقدیر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان این که امسال به دلیل شیوع کرونا این برنامه با تاخیر مواجه شد گفت: اما با تلاش مدیریت شهری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان جشنواره سوم به مرحله اجرا رسید.

عسگریان در رابطه با برگزاری اختتامیه این برنامه هم تصریح کرد: اگر تا رسیدن به زمان اختتامیه، شرایط همدان از نظر شیوع کرونا سفید شود، مراسم اختتامیه را در فضای باز و با حضور میمانان  برگزار کنیم، در غیر این صورت مراسم را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرهمدان تأکید کرد: با برگزاری این جشنواره به دنبال این هستیم که بخشی از خدمات ارزشمند مردم را به اطلاع عموم برسانیم.

 شهروندان برگزیده الگویی برای شهر هستند

شهردار همدان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه معرفی شهروندان برگزیده سبب بالارفتن سطح فرهنگ شهروندی در همدان می‌شود، اظهار داشت: لازمه داشتن شهر خوب و توسعه یافته برخورداری از شهروندان خوب و مشارکت‌جو است.

عباس صوفی افزود: شهروندان برگزیده یک الگوی خوب در سطح شهر هستند که باید با معرفی آنها و خدمات شایان‌شان، برای ارتقا فرهنگ شهروندی تلاش کرد.

وی با بیان این‌که سال 97 نخستین دوره جشنواره شهروندان برتر کلید خورد گفت: در دوره نخست از بین هزار نفر شرکت کننده، کمیته داوران 68 نفر را در حوزه‌های مختلف انتخاب کرد.

شهردار همدان تصریح کرد: در دوره دوم در سال گذشته هم از بین هزار و 500 نفری که ثبت نام کردند کمیته داوران  18 نفر را به عنوان شهروند برگزیده همدان معرفی کرد.

صوفی با اشاره به این که در دوره سوم در سال 99 اگرچه با شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم و برگزاری جشنواره به تعویق افتاد تأکید کرد: با این حال در جلسات مختلف در شورای اسلامی شهر همدان اعضای شورا بر برگزاری این جشنواره تأکید شد.

 وی شناسایی، معرفی و تشویق شهروندان در ابعاد مختلف، الگو سازی از شهروندان برگزیده، و ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان همدانی را از اهداف مهم این جشنواره برشمرد و اظهار داشت: در دوره سوم جشنواره شهروند برگزیده در 4 بخش شهروند برگزیده با شاخص‌های فردی، شهروند شایسته تقدیر، شهروند افتخاری و شهروند عامل به وظایف شهروندی برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام از 15 آذر

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این نشست اظهار داشت: در سال‌های97 و 98 جشنواره شهروند برگزیده، برگزار شد  و امسال سومین دوره این جشنواره را برگزار می‌کنیم.

روح‌الله وجدی ‎هویدا افزود: علاقمندان برای ثبت‌نام در سومین دوره جشنواره شهروندان برگزیده همدان می‌توانند از تاریخ 15 آذرماه تا 20 دی برای ثبت نام به وبسایت www.TCF.hamedan.ir:globe_with_meridians: مراجعه کنند.

وی با بیان این که در این دوره 14 نفر به عنوان شهروند افتخاری در بخش‌های مختلف انتخاب می‌شوند گفت: با توجه به بخش ویژه کرونا ممکن است افراد برگزیده به 20 نفر هم برسند.

معرفی شهروندان برگزیده سبب ارتقای فرهنگ شهروندی در همدان می‌شود رئیس شورای شهر همدان: جشنواره‌ شهروند برگزیده می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای کشور باشد شهردار همدان: شهروندان برگزیده سرمایه‌های توانمندی در کمک به توسعه مدیریت شهری هستند

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در رابطه با بودجه برگزاری جشنواره هم عنوان کرد: در دومین دور اعتبار جشنواره 3 میلیارد ریال بود که امسال افزایش 10 درصدی پیش بینی شده است.

وجدی در رابطه با چگونگی معرفی و شناساندن افراد برگزیده در دوره‌های گذشته و این دوره نیز تأکید کرد: برای معرفی افراد برگزیده اقداماتی چون چاپ ویژه نامه در مطبوعات، چاپ کتاب، استفاده از این افراد در شورای محلات و حضور در برنامه‌های تلویزیونی را در دستور کار داشته و داریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: در شورای سیاست‌گذاری جشنواره نمایندگانی از فرمانداری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور دارند.

انتهای پیام/747/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان جشنواره شهروند برگزیده رئیس شورای اسلامی شهر رئیس سازمان فرهنگی شهروندان برگزیده برگزیده همدان مدیریت شهری شهر همدان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم