Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چالدران روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل بخش مراقبت های ویژه و دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال است.

حسن محمدزاده افزود: در راستای افتتاح این طرح‌ها از مجموع هشت تخت موجود در بخش آی‌سی‌یو، پنج تخت فعال ویژه بیماران بد حال و نیاز به مراقبت ویژه در بخش جدید بیمارستان شهید بهشتی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این بخش از اعزام بیماران بدحال به مراکز درمانی سایر شهرستان‌های استان جلوگیری شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران نیز در این خصوص از اختصاص ۱۴ تخت جدید به بیماران کرونایی با امکانات ویژه خبر داد و گفت: انتظار می‌رود مردم شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ریشه و انتقال این بیماری منحوس کرونایی در این شهرستان قطع شود.

مجتبی علیزاده به نقش خیّران سلامت در کمک به فعالیت‌های ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونای شهرستان چالدران اشاره کرد و افزود: امسال خیّران سلامت شهرستان بیش از یک میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان چالدران کمک کرده اند.

شهرستان چالدارن دارای یک بیمارستان و با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی چالدران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چالدران بهداشت و سلامت آذربایجان غربی چالدران بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است