Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاهمرادی کارشناس ثبت آثار غیرمنقول اداره‌ی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت : از ۹ اثر غیر منقول ثبت شده استان در فهرست آثار ملی پنج اثر حمام سردره قبادی، حمام ده شیخ، حمام ده رضوان، حمام ده نو در شهرستان سنقر و کلیایی و حمام شهر سطر است و ۴ اثر در حوزه‌ی دفاع مقدس به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با توجه به تهیه‌ی پرونده‌های جدید در این حوزه این تعداد تا پایان سال افزایش می‌یابد.

شاهمرادی افزود: تلاش می‌شود تا با جذب اعتبار کافی در آینده آثار بیشتری از استان کرمانشاه در فهرست آثاری که به ثبت ملی می‌رسند، قرار بگیرد.

شاهمرادی گفت: تاکنون در استان کرمانشاه ۲ هزار ۲۰۰ اثر غیرمنقول در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده که بیشترین تعداد آن مربوط به تپه‌ها و محوطه‌های تاریخی است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی آثار تاریخی آثار باستانی فهرست آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرسhttps://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • (ویدئو) حمام رایگان در خیابان برای مقابله با گرما
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد