Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@06:00:01 GMT

دعوای زن و شوهر تهرانی راز عجیب زیرزمین را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۳۵۷۶

دعوای زن و شوهر تهرانی راز عجیب زیرزمین را فاش کرد

به‌گزارش رکنا ،  شامگاه شنبه ساکنان خیابانی در جنوب تهران صدای فریادهای زن و شوهری جوان را از داخل خانه قدیمی‌شان شنیدند. دعوای آنها تمامی نداشت تا جایی که همسایه‌ها با 110 تماس گرفتند و ماجرای این درگیری خانوادگی را گزارش دادند. طولی نکشید که مأموران کلانتری130 نازی‌آباد در مقابل خانه قدیمی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان با دیدن مأموران به آنها گفت که شوهرش یک قاچاقچی حرفه‌ای است و او در خانه امنیت جانی ندارد. درحالی‌که مأموران سعی داشتند دعوا را خاتمه و زن و شوهر جوان را آشتی بدهند، زن جوان به مأموران گفت: همسرم زیرزمین را تبدیل به لابراتوار کرده و شیشه تولید می‌کند.
ماموران وارد زیرزمین شدند و دریافتند که گفته‌های زن جوان حقیقت دارد. تمام وسایلی که برای ساخت شیشه به‌کار برده می‌شد در زیرزمین کشف شد اما خبری از شیشه نبود. مرد جوان مدعی بود که بی‌گناه است و زیرزمین را به فردی اجاره داده است و همسرش دروغ می‌گوید که او تولید‌کننده شیشه است.

دعوای زن و شوهر راز یخچالی پر از شیشه را فاش کرد

وقتی در زیرزمین هیچ ماده مخدری پیدا نشد، این‌بار زن جوان گفت که شوهرش آپارتمانی دارد که شیشه را در آنجا نگهداری کرده و بعد توزیع می‌کند. همین کافی بود تا مأموران با دستور قضایی وارد آپارتمان مرد قاچاقچی شوند و داخل یخچال و میان حبوبات، 2کیلوو200گرم شیشه کشف کنند.

در این شرایط متهم چاره‌ای جز اقرار ندید. وی که متولد سال66 و سابقه‌دار است، در بازجویی‌ها به تولید شیشه و توزیع آن در پایتخت اقرار کرد.
در همین حال سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مرد قاچاقچی پس از اقرار به جرم با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا زن جوان قاچاقچی حرفه ای ساخت شیشه تولید کننده شیشه اخبار حوادث زن و شوهر مواد شیشه عجیب زوج جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس مرد شیما صباگردی مقدم فیلم ایران قتل کرونا زن بهلول قیمت زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفرایس، ستاره هلندی اینتر و تئو ‏هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در دربی دلامادونینای اخیر با هم به ‏شدت درگیر شدند و به نظر می‌رسد دعوای این دو بازیکن به این ‏زودی‌ها به پایان نخواهد رسید. ‏

در جریان دربی میلان که شش روز پیش برگزار شد و با پیروزی 2-1 ‏اینتر به پایان رسید، درگیری شدیدی بین هرناندز و دامفریس اتفاق ‏افتاد. تئو از ستاره هلندی اینتر به قدری عصبانی بود که یقه او را ‏گرفته و حاضر نبود رهایش کند. درگیری‌ای که به اخراج هر دو بازیکن ‏منجر شد. ‏

در جشن قهرمانی اینتر بعد از فتح اسکودتو مشخص شد که ‏دامفریس درگیری با هرناندز را فراموش نکرده است. ‏

دامفریس در حال جشن قهرمانی با دیگر بازیکنان اینتر بود که متوجه ‏شد یک هوادار بنری را روی سکوها باز کرده که به ماجرای درگیری او و ‏ستاره میلان مربوط می‌شود.‏

در این بنر از میمی معروف که به بازی کامپیوتری جی‌تی‌ای برمی‌گردد ‏استفاده شده است. در نقاشی روی بنر دامفریس در حالی دیده ‏می‌شود که قلاده تئو هرناندز که به صورت یک سگ تصویر شده را در ‏دست دارد.

این حرکت دامفریس مسلما خشم تئو هرناندز را شعله‌ور خواهد ‏کرد. با اینکه این دو بازیکن به این زودی در قالب تیم‌های باشگاهی به ‏مصاف هم نخواهند رفت اما به زودی این احتمال وجود دارد که در ‏یورو 2024 و در صورت مصاف هلند و فرانسه مقابل هم قرار بگیرند. ‏بدون شک در آن مسابقه بار دیگر شاهد تنش بین دامفریس و ‏هرناندز خواهیم بود. ‏

دیگر خبرها

  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟