Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:44:42 GMT

ایجاد اشتغال پایدار روستایی برای ۴۸۰۰ نفر در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۳۷۶۱

ایجاد اشتغال پایدار روستایی برای ۴۸۰۰ نفر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر، ارژنگ عزیزی در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از پرداخت ۴۶۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سال ۱۳۹۷ تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات ارزان قیمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان اردبیل پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای فعالیت‌های اقتصادی، افزود: این مبلغ برای سه هزار و ۹۸۰ نفر بوده و اشتغال پیش بینی شده برای آن چهار هزار و ۸۰۰ نفر خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در بازدید اخیر نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از طرح‌های جهش تولید در استان اردبیل، طرح‌های در دست اجرا مورد ارزیابی قرار گرفت که در حوزه اقتصادی با مقایسه سایر استان‌های کشور، وضعیت اردبیل بسیار مطلوب اعلام شده است.

عزیزی تصریح کرد: با راه اندازی بخش اعظمی از این طرح‌ها تا پایان سال جاری و برخی نیز در سه ماهه اول سال آینده شاهد جهش قابل توجه در تولید و اشتغال استان خواهیم بود که تأثیرگذاری برخی از این طرح‌ها فرامنطقه‌ای و ملی خواهد بود.

کد خبر 5089587

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل تسهیلات اشتغالزایی اشتغال روستایی ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا محسن فخری زاده شهرستان کرج گرگان روز دانشجو بارش برف بوشهر شهرکرد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است