Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:49:22 GMT

مراکز تعویض پلاک استان همدان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۲۶۸

مراکز تعویض پلاک استان همدان بازگشایی شد

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام خدمات رسانی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری اینترنتی بوده و متقاضیان ابتدا باید به سایت nobatdehi.epolice.ir مراجعه کرده سپس نوع خدمت دریافتی را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای اصلی پلیس اینترنتی و آنلاین کردن خدمات با هدف پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه خدمات گیرندگان از مجموعه انتظامی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: همه شهرستان های این استان به جز فامنین دارای مرکز تعویض پلاک هستند.

سرهنگ فکری درباره نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی نیز گفت: آموزشگاه‌های رانندگی استان همدان باز بوده اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها آزمون عملی از افراد دریافت می شود.

وی ادامه داد: آزمون تئوری تا زمان بازگشت وضعیت به شرایط عادی متوقف شده است که امید می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان بتوان زمینه برگزاری این قبیل آزمون ها را نیز فراهم کرد.

برچسب‌ها تعویض پلاک ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تعویض پلاک ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اخبار کنکور تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه