Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:46:25 GMT

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۶۶۷

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین

ذاکری منش با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین و لغزنده بودن جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فرهاد ذاکری منش» با اشاره به بارش برف و باران در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین بیان کرد: برابر اعلام سازمان هواشناسی استان از روز گذشته تا اوایل روز سه شنبه ۱۸ آذر ماه در محورهای مواصلاتی استان شاهد ادامه بارش پراکنده باران و برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: با توجه به لغزندگی سطح راه ها، از رانندگان محترم تقاضا می شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی، گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و چنانچه قصد عبور از گردنه های برفگیر را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

وی یادآور شد: تمامی رانندگان محترمی که قصد عبور از آزاد راه ها و جاده های کوهستانی استان را دارند با هوشیاری کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اقدام به انجام سفر کرده تا با حمایت پلیس راه استان به عنوان چتر نظارتی راه های استان سفری ایمن و خوش را تجربه کنند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارش باران و برف پلیس راه محورهای مواصلاتی محورهای مواصلاتی استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز