Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حجت الاسلام محمدعلی ملکیان معاون ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان سمنان  گفت: از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در فروردین ماه فعالیت گروه های جهادی وجهادگران درسطح استان آغاز شد.

وی بیان داشت: به تدریج با لزوم و ضرورت گسترش فعالیت های مردمی در حوزه ی کرونا قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان بسیجی و سپاهی و امامان جماعت جهت فعالیت در سطح استان تشکیل و در هر شهرستان هم مسئول و شورایی فعالیت خود را با پشتیبانی قرارگاه مرکزی در حوزه مقابله با کرونا ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکیان تصریح کرد: عمده فعالیت گروه های جهادی حضور در بیمارستان ها و خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: در حال حاضر ۶۰۰ جهادگر در سطح استان در حال فعالیت هستند و در میدان مبارزه با کرونا تا پایان این ویروس خواهند ماند. فعالیت این گروه ها از همراهی بیماران ، روحیه دادن به بیماران، غذا دادن، جابجایی صورت می گیرد تا تهیه و توزیع آبمیوه ها طبیعی و گاهی هم کمک به کادر درمان در برخی امور.

معاون ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان سمنان افزود: آشپزخانه برخی از مساجد که شرایط فعالیت گروه های جهادی را داشت در اختیار آن ها قرار گرفته است جهت تهیه آبمیوه ها و توزیع آن ها در بیمارستان ها که البته تأمین این میوه ها با کمک مردم و خیرین صورت می گیرد.

وی یادآور شد: بعد از شهادت دانشمند برجسته ی هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده هم گروه های جهادی و جهادگران تصمیم گرفتند که به منظور بزرگداشت تلاش های علمی و ماندگار دانشمند برجسته و ممتاز با نصب تمثال وی روی لباس خود، در بیمارستان های استان مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی شوند.

ملکیان خاطر نشان کرد:  قرارگاه مردمی به یاد حاج قاسم در کنار ساماندهی گروه های جهادی برای پشتیبانی و حضور در بیمارستانها، در قالب کمیته هایی به شناسایی بیماران، اماکن پر خطر، تهیه و توزیع بسته معیشتی و اقلام بهداشتی، تولیدات رسانه ای و تلاش برای سلامت روحی و معنوی در استان نیز می پردازد.

46

کد خبر 1463549

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان گروه های جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر