Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:17:35 GMT

وزیر صنعت در حکمی رییس جدید ایمیدرو را منصوب کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۵۰۶۶

وزیر صنعت در حکمی رییس جدید ایمیدرو را منصوب کرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علیرضا رزم حسینی در حکم خود، وجیه‌الله جعفری را به عنوان رییس جدید هیات عامل ایمیدرو جایگزین خداداد غریب پور کرد.

وجیه اله جعفری تا پیش از این مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) و عضو هیات عامل ایمیدرو بود.

خداداد غریب پور از آذر ماه ۹۷ سمت رییس هیات عامل ایمیدرو را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی هشتم مهر ماه امسال به عنوان وزیر صنعت، معدن وتجارت رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را گرفت.

سازمان ایمیدرو به عنوان بازوی اجرایی دولت در بخش معدن وصنایع معدنی محسوب می شود، رییس جمهوری در بخشی از حکم رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، ارتقاء سهم و نقش فعالیت‌های معدنی در تولید ناخالص داخلی از اولویت های مهم این وزارت خانه برشمرد.

به گزارش ایرنا، یکی از گام های مهم ایمیدرو در دولت دوازدهم توسعه برنامه اکتشاف با سهم بالغ بر ۴۵۰ هزار کیلومتر مربع است که شناسایی ذخایر گسترده را به دنبال دارد.

وجیه الله جعفری سابقه نزدیک به سه دهه فعالیت در عرصه های مختلف وزارت صنعت، معدن وتجارت را دارد که در دولت دهم مسوولیت معاون امورمعادن و صنایع معدنی وزیر صنعت را برعهده داشت.

برچسب‌ها ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی اخبار کنکور رزم حسینی وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.
وی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحدهای صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.
ایرانی با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم