Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محسن رضوانی در خصوص موفقیت‌های فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو در سال های اخیر از کسب مدال برنز تیم ملی واترپلو ایران در بازی های آسیایی جاکارتا پس از چهل و چهار سال به عنوان عملکردی شاخص نام برد و گفت: با توجه به سن کم بازیکنان خوب تیم ملی واترپلو کشورمان، آنها توانایی حضور در حداقل دو دوره دیگر بازی‌های آسیایی را خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان جوان به همراه کادر فنی و در راس آنها الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپو برای کسب این موفقیت بسیار تلاش کردند؛ همکاران فدراسیون شنا تدارکات مورد نیاز را فراهم کردند و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به شکسته شدن چندین رکورد شنا در رده‌های سنی مختلف در سطح کشور اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات رده های سنی آسیا توانستیم به چهار مدال شامل یک نقره و سه برنز دست پیدا کنیم و چندین رکورد کشوری جا به جا شد که برخی از این رکوردها مربوط به یک دهه پیش بود.

او درمورد مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک ٢٠٢٠ توکیو گفت: در حال حاضر پنج شناگر خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند؛ بدون بزرگنمایی می توان گفت سال گذشته شانس زیادی برای موفقیت در مسابقات گزینشی المپیک داشتیم اما متاسفانه این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد؛ به هرحال امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم و اکنون نیز منتظر اعلام تاریخ مسابقات انتخابی المپیک از سوی فدراسیون جهانی شنا هستیم تا شناگران بتوانند بر اساس زمانبندی مسابقات، خود را برای رقابت ها آماده کنند.

رضوانی پیرامون کسب سهمیه المپیک در رشته شیرجه نیز افزود: یکی از شیرجه‌روهای خوب کشورمان به روسیه اعزام شد و حدود ٩ ماه در شهر کازان اردو داشت که متاسفانه مسابقات انتخابی المپیک که مقرر بود اردیبهشت ماه سال جاری در ژاپن برگزار شود نیز لغو شد؛ طبق تصمیم کمیته فنی و میزان آمادگی دو شیرجه رویی که در حال تمرین هستند، اعزام به مسابقات انتخابی صورت میگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش برگزاری آنلاین کلاس های مربیگری، داوری و بازآموزی در شرایط کرونایی را اقدامی مثبت در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد و با یادآوری راه اندازی سامانه بانک اطلاعاتی جامع فدراسیون افزود: سامانه بانک اطلاعاتی پس از چندین سال راه اندازی شد و مشخصات فردی و سوابق افراد در رشته های متبوع در هر رده‌ای اعم از افرادی که به صورت حرفه ای یا برای حفظ سلامتی فعالیت می کنند در این سامانه ثبت می شود تا برنامه ریزی ها با توجه به آمار افراد فعال و غیرفعال در رشته ها صورت گیرد.

محسن رضوانی تجهیز استخرهای آزادی و بین المللی ۹ دی به سکوهای روز دنیا و تاچ پد را یادآور شد و تصریح کرد: دستگاه های تاچ پد مورد تایید فدراسیون جهانی شنا با همکاری این فدراسیون خریداری شد و امیدوارم با تمهیداتی که اندیشیده می شود و رفع مشکلات اقتصادی کشور که به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه اتفاق افتاده، بتوانیم در ورزش های آبی به عنوان یکی از مهمترین ورزش‌های پایه به جایگاه خوبی در سطح آسیا و جهان دست پیدا کنیم.

کد خبر 5089692

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضوانی فدراسیون شنا فدراسیون شنا شیرجه واترپلو تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون کشتی تکواندو کشتی آزاد کارلوس کی روش ویروس کرونا کمیته ملی المپیک تیم صنعت نفت آبادان مسابقات انتخابی دست پیدا کنیم فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید