Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری گیلان روز دوشنبه درباره برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و اینکه عملاً گردهمایی ها و برگزاری نمایشگاه امکان پذیر نبود نسبت به برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری در این استان اقدام کرده ایم.

دکتر علی باستی افزود: نمایش اقدامات و کارهای جدید در حوژه پژوهش و فناوری و فن بازار که در واقع عرضه و تقاضا را شامل می شود و معرفی فناوران و افراد فعال در زمینه های حل مشکلات جامعه از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری گیلان با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری امسال در راستای شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" برگزار می شود اظهار داشت: شعار این هفته نیز پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گیلان به مدت چهار روز تا بیستم ماه جاری از طریق درگاه اینترنتی به آدرس www.gil- expo.ir قابل مشاهده و شرایط نمایشگاه واقعی به صورت مجازی و اینترنتی فراهم و در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

باستی بیان داشت: پارک علم و فناوری مکانی برای حمایت از فناوران و افراد دارای ایده های نو و خلاقانه دارای قابلیت تبدیل به کسب و کار است؛ همچنین در اختیار قرار دادن فضای فیزیکی با هزینه پایین، حضور در نمایشگاه، ارائه تسهیلات مالی و سرمایه گذاری از دیگر خدمات پارک محسوب می شود.

پارک علم و فناوری ساختاری حمایتی است که از طریق کمک به ایجاد و رشد شرکت های فناور، به رشد و توسعه علم و فناوری و ایجاد ثروت بر پایه دانش کمک نموده و از طریق ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا، تامین فضاهای کاری و تسهیل ارتباط با دانشگاه زمینه توسعه کسب و کار شرکتها را فراهم می کند.

گیلان دارای یک پارک علم و فناوری، شش مرکز رشد واحدهای فناور مستقل در رشت، بندرانزلی، آستانه، آستارا رودبار و رودسر است. همچنین مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی و منابع طبیعی، مرکز رشد واحدهای فناور گردشگری و صنایع وابسته، مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی شمال کشور، مرکز توانمندی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا گیلان در این استان فعال است. وظیفه اصلی پارک های علم و فناوری را می توان تسهیل و تسریع تولید ثروت از طریق نوآوری و فناوری عنوان کرد.

برچسب‌ها هفته پژوهش رشت گیلان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش رشت گیلان پارک علم و فناوری هفته پژوهش رشت گیلان پارک علم و فناوری اخبار کنکور مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری فناوری گیلان پژوهش و فناوری هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان