Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: مجوز احداث، نصب و راه اندازی ۱۳ پل عابر پیاده جدید در شهر قم به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.

روح الله امراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته برای احداث پل‌های عابر پیاده ۱۲ میلیارد تومان در قالب لایحه شهرداری اعتبار پیش‌بینی شده بود که کمیسیون تخصصی شورا مبلغ مناقصه را ۱۰ میلیارد تومان می‌دانست با این حال و بر اساس قیمت‌های سال جاری، مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای احداث پل‌های جدید عابر پیاده در شهر قم اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده از تبلیغات محیطی این پل‌ها نیز با کارفرما خواهد بود، ادامه داد: این پل‌های عابر پیاده در مناطقی مانند پردیسان، بلوار توحید، بلوار ۱۵ خرداد، تقاطع جمهوری و جواد الائمه (ع)، خیابان امام موسی صدر، بلوار شهید کریمی و بلوار فردوسی جانمایی شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه ردیف بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه در سال ۹۸ بوده است، تصریح کرد: جانمایی این پل‌های عابر پیاده بر اساس گزارش‌های پلیس مربوط به تصادفات جرحی و فوتی و همچنین دیگر زیرساخت‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: برای آن که این پل‌ها به سرنوشت برخی پل‌های عابر پیاده قبلی در حانمایی نادرست پل دچار نشود، استعلام‌های زیادی گرفته شد و پس از آن بود که وارد مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار شدیم.

امراللهی افزود: البته در چند مناقصه نخست و با توجه به مبلغ پیش‌بینی شده، شرکت کننده‌ای وجود نداشت تا اینکه در مناقصه اخیر، تکلیف پیمانکار مشخص و برای تأیید نهایی به صحن علنی شورای شهر ارجاع شد و در نهایت مجوز احداث، نصب و راه اندازی ۱۳ پل عابر پیاده جدید در شهر قم به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

کد خبر 458770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر قم پل عابر پیاده انسان محور رعایت نکات ایمنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پل های عابر پیاده شورای اسلامی شهر شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پاکبان طرقبه ای در برخوردِ یک دستگاه خودرو با وی در بلوار ثامن الائمه شهر طرقبه، جان باخت.

 

بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه تصادف، انحرافِ پژو پارس به سمتِ حاشیه بلوار علت این حادثه بوده است.


با موافقت خانواده این پاکبان اعضای وی برای پیوند به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

دیگر خبرها

  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود