Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «‌از جهنم سرد تا بهشت ارزنتاک» نوشته شهید سيد علي‌‌کاظم ‌داور که در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. خبرگزاری میزان - کتاب «‌از جهنم سرد تا بهشت ارزنتاک» خاطرات دوران کودکی‌ شهید داور تا اولین تجربه حضور وی در جبهه‌های جنوب روایت شده است.   روایت‌هایی از حضور در پادگان سیدالشهدا(ع) و جزایر مینو، والفجر ۹، گردان امیرالمؤمنین(ع) و نیز عملیات والفجر ۴ که به گفته وی طی آن تعدادی از رزمندگان به داخل رود اروند می‌افتند و سرانجام می‌توانند با دعای حضرت یونس(ع) نجات پیدا کنند در این کتاب درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او که همچنین سابقه جهاد در خط مقدم مجاهدت در کشورهای لبنان و افغانستان را هم داشته است؛ در عین حال با بی‌توجهی مسئولان فرهنگی و هنری در خصوص انتشار خاطراتش مواجه شده بود.  بیشتر بخوانید: برای مطالعه کتاب های منتشر شده  اینجا کلیک کنید رای تأمین غذا، هر روز غروب دونفری به خاکریز خط مقدم مي‌رفتیم و شام آن شب و صبحانه و ناهار فردای آن روز را از تدارکات تحویل مي‏گرفتیم و به همراه سایر مایحتاج‌ نظیر دبه‌های آب و نفت و مهمات با سختی و مرارت زياد به کمین می‌آوردیم.   برای استحمام و شست‌وشوی لباس‌هايمان به ‌نوبت به عقبه می‌رفتيم و در آبی که در قسمتی از آنجا جمع شده بود، حمام مي‌كردیم و لباس‌هايمان را می‌شستیم.   شب اول نگهبانی،تا شش صبح یکسره سر پست بودم. بعد از اتمام نگهبانی و خواندن نماز، به خوابی عمیق فرو‌رفتم. وقتی بیدار شدم، هوا هنوز تاريك بود. خيلي تعجب کردم و با خودم گفتم: «چطور ممکن است هنوز صبح نشده باشد؟!» از یکی از بچه‌ها پرسیدم: «مگر صبح نشده؟ برای چه هوا هنوز تاریک است؟» او خندید و گفت: «بلند شو بندة خدا، الان شب است. نماز ظهر و عصرت هم قضا شد. تو از صبح تا حالا خواب بودی.» دوازده ساعت مثل يك مرده افتاده بودم. آن‌قدر خسته بودم که هيچ چيز نفهميده بودم. بچه‌ها هم دلشان نیامده بود بیدارم کنند...   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار ادبیات انتشارات سوره مهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار ادبیات انتشارات سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان

ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»