Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زنجانی رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری در راستای آموزش ­های مجازی انجام شده، گفت: آموزش مجازی دروس منتخب دوره اول و دوم متوسطه توسط دبیران، تدوین و بارگذاری محتوا‌های تولید شده در شرایط شیوع بیماری کرونا، که با هدف تحقق شعار تعطیل ناپذیر بودن آموزش و تحقق توسعه عدالت آموزشی جزء دغدغه اصلی اداره کل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خلاق و جهادی باعث پیشرو بودن استان در تولید محتوا‌های آموزشی و ارائه به دانش آموزان استان شده است. شرایط موجود نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی می‌باشد که طبق احصاء نظرات مدیران مدارس متوسطه نظری و دوره اول متوسطه، انجام برنامه آموزش مجازی دروس مورد استقبال حداکثری دانش آموزان عزیز استان قرار گرفته است.
زنجانی ادامه داد: با راه اندازی کانال آموزشی دروس دوره اول و دوم متوسطه در فضای شاد به آدرس am۲zn_shad@، تمامی محتوا‌های تولید شده در استان زنجان در کانال مربوطه بارگذاری می شود.   او گفت: با عضویت بالای ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه و متوسطه نظری در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تحقق کامل اهداف مورد نظر ادره کل آموزش و پرورش استان دور از دسترس نمی‌باشد.
رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری استان زنجان افزود: در دوره دوم متوسطه نظری در پایه دهم ۴۶ محتوا بالغ بر ۱۸۴۰ دقیقه، در پایه یازدهم ۷۴ عنوان محتوا بالغ بر ۲۹۶۰ دقیقه و در پایه دوازدهم ۱۰۰ عنوان محتوا بالغ بر ۴۰۰۰ دقیقه تا پایان آبان ۹۹ تولید و در کانال اداره آموزش دوره دم متوسطه استان در فضای شاد بارگذاری شده است. همچنین در دوره اول متوسطه در پایه هفتم ۲۲ عنوان محتوا بالغ بر ۶۶۰ دقیقه، در پایه هشتم ۲۵ عنوان محتوا بالغ بر ۷۵۰ دقیقه و در پایه نهم ۵۵ عنوان محتوا بالغ بر ۱۶۵۰ دقیقه محتوا تولید و بارگذاری شده است.
او گفت: با توجه به تولید، تدوین و بارگذاری ۳۲۲ عنوان محتوای آموزشی بالغ بر ۱۱هزار و  ۸۶۰ دقیقه توسط اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری، آرزومندیم هرچه سریع­‌تر با ریشه کن شدن بیماری کووید-۱۹ شاهد دایر بودن آموزش‌های حضوری در مدارس باشیم که با حمایت‌های همه جانبه مدیر کل محترم تا آن روز با تمام توان و قوا نسبت به تولید محتوا‌های آموزشی ادامه خواهیم داد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش زنجان آموزش مجازی دوره اول و دوم متوسطه اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند

۱۰ خلبان اوکراینی که اکثر آنها هرگز پرواز نکرده‌اند، برای گذراندن دوره‌های آموزشی جامع مطابق با استانداردهای نیروی هوایی وارد فرانسه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این آموزش در پایگاهی در جنوب غرب فرانسه برگزار می‌شود و مقامات فرانسوی به دلایل امنیتی اطلاعاتی در مورد مکان خلبانان اوکراینی فاش نکردند.

به نقل از لیبراسیون، بااین‌حال، آنها که بین ۲۱ تا ۲۳ سال سن دارند، باید بعد از کریسمس سکان جنگنده اف-۱۶ آمریکایی را در دست بگیرند.

قبل از عزیمت به فرانسه، خلبانان اوکراینی سه ماه را در بریتانیا گذراندند و زبان انگلیسی را آموختند، زبانی که خلبانان ناتو از آن استفاده می‌کنند.

در مجموع، خلبانان اوکراینی دوره ۸۰ ساعت پرواز و ۵۰ جلسه شبیه‌سازی را خواهند گذراند. این آموزش سریع نصف طول دوره نیروی هوایی فرانسه است، اما کی‌یف چاره‌ای ندارد زیرا نیروی هوایی این کشور از آغاز جنگ تمام‌عیار روسیه آسیب‌دیده است و نیاز به بازسازی فوری دارد.

انتظار می‌رود اف-۱۶های آمریکایی در تابستان امسال وارد اوکراین شود. پس از اتمام دوره آموزشی خود در فرانسه، خلبانان اوکراینی، بعد از یک دوره سازگاری چهار ماهه در رومانی، از این جنگنده‌ها استفاده خواهند کرد.

سه جنگنده دیگر اف-۱۶ از هلند اخیرا به مرکز آموزشی اروپا در نزدیکی شهر فاتستی رومانی وارد شده‌اند. در حال حاضر هشت فروند اف-۱۶ در این پایگاه وجود دارد که ۳۲ فروند دیگر از نروژ وارد این پایگاه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان