Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@16:38:46 GMT

هدایت هاشمی: اوس‌موسی بهترین جا آمد و به‌موقع رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۳۴۴

هدایت هاشمی: اوس‌موسی بهترین جا آمد و به‌موقع رفت

هدایت هاشمی، ایفاگر نقش «اوس موسی» در سریال پایتخت، درباره نقشش گفت: اوس موسی در بهترین جای سریال پایتخت وارد شد و در بهترین جای آن از سریال خارج شد. حیف بود با حضور اضافه اوس موسی در فصل‌های بعدی پایتخت، این شخصیت خراب شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، هدایت هاشمی بازیگر نقش «اوس‌موسی» در پایتخت ۳ که هم‌اکنون در حال پخش از آی‌فیلم است، درباره نقشش گفت: اوس موسی برای من نمود بارز یک شخصیت کامل بود و به اندازه خودش و در جایگاه خودش دانایی کافی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر توانمند تلویزیون و سینمای کشورمان، با اشاره به اینکه قبل از سریال «پایتخت» تجربه کار با سیروس مقدم را داشتم و چک برگشتی برای من یکی از بهترین کارهایم شد، ابراز کرد: تجربه کار با سیروس مقدم آنقدر جذاب بود که حتی اگر نقش کوتاه‌تری از نقش اوس موسی را به من پیشنهاد می‌دادند، هم می‌پذیرفتم.

وی افزود: بار اولی که آقای مقدم برای بازی در «پایتخت ۳» مرا دعوت به کار کرد، به ایشان گفتم که تماشای «پایتخت» در ایام عید آنقدر لذت دارد که من دیگر دوست ندارم خودم در «پایتخت» بازی کنم. من خودم بیننده پروپاقرص پایتخت بودم، ولی به دور از شوخی، تمام دغدغه‌ام در خصوص اوس موسی این بود که چطور اوس موسی را بازی کنم تا مخاطبی که این همه سریال «پایتخت» را دوست دارد، من را پس نزند که خوشبختانه همین طور هم شد و مخاطب اوس موسی را دوست داشت.

هاشمی با بیان اینکه قشنگی و زیبایی یک نقش به این است که به موقع آغاز شود و به موقع به پایان برسد، از ادامه نیافتن بازی‌اش در فصل‌های بعدی پایتخت ابراز رضایت کرد و گفت: اوس موسی در بهترین جای سریال پایتخت وارد شد و در بهترین جای آن از سریال خارج شد. حیف بود با حضور اضافه اوس موسی در فصل‌های بعدی پایتخت، این شخصیت خراب شود.

اوس‌موسی «پایتخت» در پاسخ به اینکه کدام فصل سریال را بیشتر دوست دارد، اظهار کرد: واقعیت این است که برای من همه فصل‌های پایتخت جذاب است و نمی‌شود یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. عوامل سریال پایتخت بسیار کاربلد و حرفه‌ای هستند و موفقیت‌شان در سریال پایتخت هم نشات گرفته از همین است و من بسیار خوشحالم که عضوی از این گروه خوب بودم.

کد خبر 459991

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هدایت هاشمی پایتخت سریال پایتخت بازیگران پایتخت هدایت هاشمی در سریال پایتخت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهترین جای سریال پایتخت اوس موسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است