Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون، مهدی محمد نبی، دبیرکل و محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی زاده برگزار شد.

در آغاز این نشست، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در ابتدا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد جواد تقی پور، کمک داور برجسته به جامعه فوتبال کشور، با اشاره به برگزاری مجمع تایید اساسنامه و قوانین انتخاباتی، از تلاش مجدانه ارکان فدراسیون در این مسیر و همچنین همراهی صمیمانه اعضای مجمع در تصویب قاطعانه این سند تاریخی ابراز تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره عنوان کرد: هشتم آذر ماه سال ۹۹ به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ فوتبال کشور به ثبت رسید و اینک فوتبال ما با مهر تاییدی که فیفا بر اساسنامه جدید فدراسیون زد، حرکت پرشتاب خود جهت رسیدن به موفقیت های آتی را آغاز خواهد کرد.

در ادامه، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی درباره تدوین نقشه راه و مراحل منتهی به تصویب اساسنامه جدید عنوان کرد: خوشبختانه مجمع اخیر که به شکل برخط و با حضور و همراهی تام و تمام اعضای مجمع به شکل برخط برگزار شد، بازتاب مثبت گسترده ای در میان اهالی فوتبال داشت و طی این فرآیند مهم با استقبال فراوان خانواده فوتبال روبرو شد.

وی ادامه داد: فدراسین بلافاصله پس از انجام مجمع عمومی تصویب اساسنامه جدید و قوانین انتخاباتی، نقشه راه بعدی را جهت برگزاری مجمع انتخاباتی آغاز کرد و بر این اساس، در این فاز مراحل مربوط به ارسال نقشه راه برپایی مجمع انتخاباتی در موعد مقرر به فدراسیون بین المللی فوتبال انجام می شود.

کد خبر 5089895

منبع: مهر

کلیدواژه: حیدر بهاروند فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون کشتی ویروس کرونا کارلوس کی روش محمود فکری کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تیم صنعت نفت آبادان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی