Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله پور با بیان اینکه کنترل بیماری کرونا مهمترین فعالیت امروز سپاه شمرده می شود گفت: بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت بسیج استان در طرح غربالگری شهید سلیمانی فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز (دوشنبه، ۱۷ آذر) در نشست اجرایی طرح شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: ریشه کنی کرونا ویروس نیازمند همکاری همه نهادها و گروه های مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۶ پایگاه مقاومت در استان فعال است گفت: با فعالیت نیروهای بسیجی در این پایگاه ها، شناسایی، آموزش و بیماریابی کرونایی سهل تر است.



وی افزود: علاوه بر آموزش سفیر سلامت در هر خانه، شماره تماس چند تن از مسئولان بسیج به همراه شماره ۴۰۳۰ به خانواده‌ها داده می‌شود تا در صورت مشاهده علائم بیماری در منزل سریع اطلاع دهند.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیماران نیازمند در غربالگری شهید سلیمانی حمایت می‌شوند تصریح کرد: مراقبت از بیماران و حمایت از آسیب‌پذیران یکی از برنامه‌ها در طرح شهید سلیمانی است.


وی ادامه داد: سپاه علاوه بر تأمین غذای بیماران نیازمند در این طرح، توجه نسبتاً مطلوبی به آسیب‌پذیران دارد و گاها حداقل حقوق موردنیاز خانوار را در مدت‌زمان معین پرداخت می‌کند.


عبدالله پور اذعان کرد: علاوه بر بیماریابی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ملزومات بهداشتی و حفاظت فردی خانوارها را نیز تأمین می‌ شود.


وی گفت: تاکنون ۲هزار و ۵۲۵ تب‌سنج نیز به جهت اعتمادسازی و تب‌سنجی مردم استان توسط گروه‌های عملیاتی خریداری‌شده و در اختیارشان قرارگرفته است.
 

عبدالله پور اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با وحدت، همدلی و به‌دوراز حاشیه‌نگاری موفق خواهد بود. بیش از آنچه در توان کادر سلامت است مردم و بسیجیان در میدان پای‌کار هستند و هیچ خانواری در سطح استان وجود ندارد که از غربالگری پنهان بماند.


عبدالله پور با تاکید بر اینکه سپاه هیچ کاری مهم‌تر از کنترل کرونا ندارد تصریح کرد: تمامی بخش‌ها و حوزه‌های خدمات‌رسانی این نهاد انقلابی باز بوده و تعطیلی ندارد و سپاه بدون هیچ کمبود نیرویی، باقدرت این طرح را اجرا می‌کند.





پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران کرونا وحدت وهمدلی سپاه شهید سلیمانی عبدالله پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی