Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:10:13 GMT

تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۴۵۸

تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر افشین خواجه‌فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در سخنانی به مناسبت روز جهانی هواپیمایی،گفت: به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه و عدم دریافت هرگونه کمک خارجی آن هم در شرایط کرونایی کشور، تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری و ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت‌های هواپیمایی، همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک روز جهانی هواپیمایی به تمامی تلاشگران فعال در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی کشور،افزود: براساس دستورالعمل صادره به زیرمجموعه‌های این سازمان اعلام کرده‌ایم برای دریافت مطالبات از شرکت‌های هواپیمایی برای ارائه خدمات، هیچ‌گونه فشاری را به آن‌ها تحمیل نکرده و برای جلوگیری از توقف ناوگان هوایی مسافربری از هیچ‌گونه گوششی دریغ نکنند.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه این سازمان از زیرساخت‌های عظیمی در خصوص ارائه خدمات فنی و مهندسی در چند دهه اخیر برخوردار بوده است، گفت: خدمات ارائه شده به هواپیماهای مسافربری برابر استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شود و در این زمینه پاسخگوی نیازهای فنی و مهندسی شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

امیر خواجه‌فرد با اشاره به شرایط کرونایی کشور با وجود تحریم‌ها،اظهار داشت: برای کاهش اثر تحریم‌ها در شرایط کرونایی موجود از تمامی شرکت‌های هواپیمایی کشور در بخش ارائه خدمات حمایت می‌کنیم و کارهای فنی آن‌ها را بدون هیچ‌گونه افزایش نرخی به انجام می‌رسانیم.

وی افزود: با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده، باور داریم که باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، کار خود را انجام دهیم و برابر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی که بر ما تکلیف شده است، همه باید دست به دست هم داده و به هم کمک کنیم تا فشارهای اقتصادی کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع افزود: بحث تحریم یک نوع جنگ است و به لحاظ نوع ماهیت خود یک جنگ اقتصادی است که دامنه آن به جنگ فناوری کشیده شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: این مهم نشان می‌دهد که بحث تحریم‌ها یک بحث مبتنی بر توان داخلی است و به هر میزان که ما توان داخلی را افزایش دهیم به همان میزان تحریم‌ها خود به خود شکسته خواهد شد و این اتفاقی است که ما در افق آینده در بخش هوایی که مرزهای دانش را گسترش می‌دهیم، خواهیم دید.

کد خبر 5089834 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر خواجه فرد سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع وزارت دفاع محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف محمد جواد ظریف برجام حسن روحانی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها لایحه بودجه ۱۴۰۰ سعید خطیب زاده ایالات متحده امریکا اسحاق جهانگیری شورای نگهبان کاظم غریب آبادی حجت الاسلام حسن روحانی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع شرکت های هواپیمایی ارائه خدمات تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان

سازمان جهانی بهداشت به تازگی اعلام کرد که در ماه جاری میلادی به ۸۱۲ هزار نفر در افغانستان خدمات بهداشتی و درمانی ضروری ارائه کرده است. 

سازمان جهانی بهداشت با انتشار گزارش ماه جاری میلادی(فروردین-اردیبهشت) بیان کرد: این خدمات در ۹۳۳ مرکز بهداشت مستقر در سراسر افغانستان ارائه شده است.

این گزارش ضمن تاکید بر تعهد این سازمان نسبت به رسیدگی به نابرابری جنسیتی در زمینه ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی، اعلام کرد که ۴۴ درصد این افراد را زنان تشکیل می‌دهند. ۳۳ درصد دیگر را کودکان و سایر افراد آسیب پذیر تشکیل می‌دهند تا این سازمان نسبت به نادیده گرفته نشدن این جمعیت در معرض خطر اطمینان حاصل کند.

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی، عفونت‌های حاد تنفسی، مشکلات گوارشی و سرخک در میان مردم افغانستان بیشتر شایع بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است که ۳۴۱ کادر درمان در یک ماه اخیر در بخش‌های سلامت روان، حمایت روانی-اجتماعی، آموزش، مراقبت و درمان استاندارد خدمت رسانی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی