Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بامداد امروز دوشنبه به پوشش اخباری مربوط به بازداشت ۲۰۰ مسافر اسرائیلی که از فلسطین اشغالی به دبی پرواز کرده بودند پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های عبری زبان اعلام کردند مسئولین اماراتی از ورود 200 مسافر خطوط هوایی فلای دبی که از (فلسطین اشغالی) به امارات آمده بودند جلوگیری به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه رسانه های عبری زبان تغییر در نحوه صدور روادید را عامل اصلی این توقیف اعلام می کنند، اما اخبار رسیده درباره لغو پرواز دومی که قرار بود از فرودگاه بن گوریون تل آویو عازم دبی شود ابهامات بیشتری را به وجود آورد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اخبار از آغاز رایزنی با طرف اماراتی در این باره سخن گفت.

در این بین برخی از رسانه ها به نقل از منابع امنیتی خبر دادند مسئله توقیف می تواند چیزی فراتر از پر کردن فرم درخواست روادید باشد زیرا به هر شکل می شد فرم روادید را چه برای مسافران پرواز اول و چه پرواز دوم در هواپیما در اختیار مسافران قرار داده و آنها آن را در طول پرواز پر کنند ، پس باید به دنبال احتمال وجود مشکلات امنیتی بود.

گرچه در آخرین خبرهای رسیده اعلام شد مشکل 200 مسافر در حال حل شدن بوده و آنها آماده خروج از فرودگاه هستند، اما این مسئله باعث تاخیر چهار پرواز دیگر هم شد و به مسافرانش اطلاع داده شد با توجه به جدول زمان بندی شده جدیدی که به آنها اعلام می شود به فرودگاه بیایند.

گفته می شود اماراتی ها از این که آمریکا آنها را در مسئله آشتی بین قطر و عربستان نادیده گرفته اند ناخرسند هستند.‎

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی