Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امنیت ملی عراق در دیدار با مسئولان استان ذی قار با واکاوی دلایل بحران در این استان، هدف همگان را توقف خونریزی در این استان دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بغداد الیوم، «عبدالغنی الاسدی» رئیس سازمان امنیت ملی عراق، امروز دوشنبه هفتم دسامبر از تعلل آشکار در خدمات رسانی در استان «ذی قار» عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در جریان دیدار با مدیران و ادارات خدماتی و شهرداری استان «ذی قار»، تاکید کرد: برای تیم بحران اضطراری، تعلل آشکار در ارائه خدمات و انجام پروژه ها در این استان مشخص شد.

الاسدی گفت: مسئولان محلی باید به میان مردم بیایند و در عرصه عملی همکاری کنند تا کمبودهای این استان برطرف شود به ویژه که اهمال کاری در این زمینه رخ داده است.

رئیس سازمان امنیت ملی عراق بیان کرد: هدف همه ممانعت از خونریزی و نیز اعمال قانون و بازگشت زندگی عادی به استان «ذی قار» است. تیم بررسی بحران در «ذی قار» حامی خواسته‌های ساکنان این استان و برآورده کردن آن در اسرع وقت است.

گفتنی است که بر اثر ضدوخوردهای چندی قبل در ناصریه مرکز استان «ذی قار» هفت نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق رئیس پلیس ناصریه را برکنار کرد و در این شهر مقررات منع آمد و شد برقرار شد.

این در حالی است که چند روز قبل، محمد البلداوی» نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق، کنسولگری آمریکا در جنوب عراق را عامل خشونت، قتل و تحولاتی که در استان ذی قار رخ داده است، دانست.

نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق بیان کرد: فراکسیون الصادقون دارای اطلاعات و مدارک موثقی از نقش اطلاعاتی آمریکا در ایجاد فتنه و دامن زدن به اختلافات در مناطق جنوبی عراقی است. ایفای نقش در این تحولات از سوی سرویس اطلاعاتی آمریکا با هدف ایجاد فتنه در مناطق جنوبی عراق به اطلاع مقامات مسئول رسیده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق رئیس سازمان امنیت ملی عراق ذی قار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!

 بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش در لیگ برتر بلژیک از هوش رفت.

به گزارش تسنیم و به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (3 بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود 10 دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر 2023 برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل 27 بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است