Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:11:47 GMT

انجام ۷۴ هزار ماموریت توسط اورژانس استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۸۴۲۴

انجام ۷۴ هزار ماموریت توسط اورژانس استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد مرادیان افزود: ۷۴ هزار ماموریت به همت تیم‌های امدادی و درمانی اورژانس ۱۱۵ استان فارس در هشت ماهه نخست امسال انجام شد که از این تعداد ۲۹ هزار و ۶۵۲ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده و به نظر می‌رسد به دلیل محدودیت‌های دوران کرونا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه ۱۰۰ هزار مشاوره مرتبط با کرونا

مرادیان افزایش ۱۹ درصدی تعداد تماس‌ها در هشت ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: کارشناسان مرکز پیام اورژانس شیراز در هشت ماهه نخست امسال، ۴۶۰ هزار تماس با خطوط ۱۱۵ را پاسخگو بودند که از این تعداد در حدود ۱۰۰ هزار مشاوره مربوط به کرونا و متاسفانه ۲۹ هزار تماس به عنوان مزاحم در سامانه اورژانس ۱۱۵ ثبت شده که در حال پیگیری‌های قانونی است.

مرادیان با اشاره به فداکاری‌ها و رشادت‌های کارکنان اورژانس ۱۱۵ در مسیر خدمت به مردم در دوران سخت کروناویروس افزود: با توجه به حجم گسترده ماموریت‌های امدادی در پاندمی کرونا، ۲۷۶ نیروی اورژانس در راه خدمت رسانی به نیازمندان به این ویروس منحوس مبتلا شدند.

مسمومیت ۲۲۰ نفر براثر گاز منوکسید کربن

او همچنین با اشاره به آمار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در هشت ماهه نخست امسال، گفت: با وجود توصیه‌های بسیاری که هر ساله در خصوص مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به مردم اطلاع رسانی می‌شود، اما همچنان شاهد موارد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان هستیم، به طوری که در هشت ماهه نخست امسال، ۲۲۰ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند و متاسفانه قاتل خاموش، جان پنج نفر را نیز گرفت.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: مدیریت مطلوب بیماری کووید ۱۹، تنها با همدلی و همراهی مردم تسهیل می‌شود و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک می‌تواند برای برون رفت از این بحران کمک کند.

کد خبر 5089966

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس شیراز ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر بارش برف محسن فخری زاده روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد هشت ماهه نخست امسال مسمومیت با گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالحسین معزی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل اظهار کرد: آموزه های کربلا نه تنها جوانان ما را در دوران دفع مقدس به اوج سلحشوری و ایثار رساند بلکه امروز جوانان غیرتمند این سرزمین در سنگر دفاع از این نظام و دستاوردهای انقلاب در صحنه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان رشید این ملت و سرو قامتان سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین وعده صادق چنان انتقامی را از دشمنان گرفتند که برای همیشه درس عبرت برای مستکبران و مستبدان باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در تداوم این حرکت عزتمندانه دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی نیز برای اعلام بیزاری از صهیونیسم خیزش عظیمی را به راه انداخته اند که نتیجه هلاکت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

معزی بیان کرد: این دانشجویان در مقابل کاخ سفید و مراکز حساس اروپا فریاد حمایت از غزه و توقف کشتار بیرحمانه در این سرزمین را سر داده و بر اضمحلال صهیونیسم جهانی تاکید دارند.

وی افزود: قطعاً این خیز عظیم آزادیخواهان جهان بنیان صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل را که به کودک کشی و نسل کشی معروف است از بین برده و زمینه آزادی مظلومان جهان را از یوغ استکبار فراهم می آورد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ماموری هلال احمر به عنوان تعهدات بین المللی و خارج از مرزها اظهار کرد: هرچند هلال احمر با حوادث غیرمترقبه شناخته شده است اما این مجموعه ماموریت کاستن از آلام بشریت را در کنار انجام وظایف و رسالت بشردوستانه برعهده دارد.

آیت الله معزی با قدردانی از مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام اکبر قیامی در مسئولیت جدید این نهاد تلاش خواهد کرد تا رسالت سنگین این مجموعه به شکل شایسته انجام شده و ماموریت ها در راستای اعتلای هلال احمر به سرانجام برسد.

کد خبر 6091101

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد