Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی این جشنواره اعلام کرد: پس از بررسی اولیه هیات انتخاب آثار از بین ۱۴۴ نمایشنامه از نویسندگان سراسر کشور ، ۴۴ متن به مرحله نهایی راه یافت و هیات داوران متشکل از ایوب آقاخانی، چیستا یثربی و سعیدرضا خوش‌شانس نمایشنامه‌های برگزیده را معرفی کردند.

 بر این اساس سه نمایشنامه حائز رتبه اول تا سوم و هفت نمایشنامه به‌منظور چاپ کتاب معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولونیا اثر کمیل خطیب از مشهد، اهمیت سولانین بودن نوشته مهدی اکبری از کرج و سالمردگی نوشته صادق علیپور از شیراز افزون بر امتیاز چاپ اثر و دریافت تندیس به‌ترتیب مبلغ ۳۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.

تعداد هفت نمایشنامه نیز به‌منظور چاپ اثر در قالب کتاب معرفی شده‌اند که عبارت‌اند از: روح یک ملت نوشته نوشته جهانگیر چالاکی از آذربایجان شرقی، دوازده و سی و پنج نویسنده امیر نصری از کازرون، سیب‌زمینی‌خورها نویسنده عاطفه کیانی از تهران، ایستگاه آخر نویسنده حمیدرضا بهمن‌پور از شیراز، اینجا نویسنده آرش ربانی از مشهد، بی‌گارد گوشه رینگ نویسنده مصطفی جعفری از اصفهان و محیا نوشته امیر صادقی از شیراز.

این جشنواره را معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار کرد.

موضوع اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی جامعه‌نگار نگاه ویژه به مسائل اجتماعی و رویکرد آموزشی بوده است.

گاه شمار جشنواره هنگام فراخوان چنین بود: مهلت ارسال لوح فشرده آثارتا ۳۰ مهر  ، اعلام نتایج آثارپذیرفته شده چهارم آذر ماه ۹۹ و زمان برگزاری اختتامیه ۱۶ آذر ماه ۹۹ . 

این جشنواره به دلیل وضعیت شیوع بیماری کرونا، بدون اختتامیه به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها چیستا یثربی شیراز شهرداری شیراز نمایشنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چیستا یثربی شیراز شهرداری شیراز نمایشنامه چیستا یثربی شیراز شهرداری شیراز نمایشنامه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گران فروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند

کد خبر 6089613

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو