Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید حسن بتولی رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح در جلسه قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش و طرح ناظر یک که با حضور سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در محل سالن فجر ستاد استان برگزار شد با برشمردن ویژگی‌های قرارگاه و نقش آن در استفاده از ظرفیت همه جانبه همه دستگاه‌ها، تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش را برای ریشه‌کن شدن این پدیده و برقراری امنیت کامل در جامعه بسیار مؤثر و مهم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از تشکیل این قرارگاه را استفاده از همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و بهره‌گیری از توان و ظرفیت آن‌ها با تکیه بر اطلاعات مردمی عنوان و اظهار کرد: مسلماً نیروی انتظامی در قالب این قرارگاه با توجه به همه ظرفیت‌ها و ابزارهایی که وجود دارد و تدابیری که به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و نگاه واقع‌بینانه امنیتی اندیشیده در این خصوص به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و اجرای احکام الهی در خصوص این مجرمان بیان کرد: قلدری، ایجاد نامنی برای مردم، عربده‌کشی، استفاده از سلاح سرد و گرم و هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه، خط قرمز امنیت است و با هنجارشکنان برخورد قاطع انجام خواهد گرفت.

سردار بتولی اضافه کرد: پلیس در طرح مبارزه با اراذل و اوباش با شیوه‌های جدید، هوشمندانه و جامعه شناختی عمل می‌کند.

در پایان با تقدیر از فرمانده انتظامی استان به ویژگی‌های اجرای یک طرح خوب در جامعه توسط پلیس اشاره کرد و افزود: امروز رویکرد پلیس در جامعه ایجابی است و این یک نقطه قوت برای ناجا در ایجاد احساس نسبی امنیت در جامعه است.

در ابتدای این جلسه سردار کیومرث عزیــــزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز ضمن تبیین و تشریح اهداف قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش به برخورد قاطع و بدون تسامح با اراذل و اوباش سطح استان اشاره و اذعان کرد: به امید خدا با تدابیر ارزشمند فرمانده ناجا مبنی بر تشکیل قرارگاه مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت با همکاری و هماهنگی اعضای این قرارگاه تمامی تحرکات اراذل و اوباش مورد رصد قرار گرفته و مبارزه با آن‌ها تا زمان ریشه‌کن شدن کامل این معضل اجتماعی در سطح استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/د/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس نیروهای مسلح اراذل و اوباش امنیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش مبارزه با اراذل و اوباش قرارگاه مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه