Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با ارسال دادخواست خود به دادگاه عالی ورزش خواهان لغو محرومیت عیسی آل کثیر شد تا بتواند از مهاجم گلزن خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

وی که به دلیل شادی گل پرحاشیه خود در دیدار با پاختاکور ازبکستان با محرومیت ۶ ماهه از سوی AFC روبرو شد، حق حضور در تمرینات و بازی‌های داخلی پرسپولیس را نیز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کاهش محرومیت یا صدور دستور موقت مبنی بر لغو محرومیت آل کثیر، لایحه دفاعی خود را کامل کرده و به دادگاه CAS ارسال کردند. با این حال مرجع بین المللی رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس تاکنون پاسخی به درخواست این باشگاه ارائه نکرده است.

سابقه رسیدگی دادگاه عالی ورزش به چنین پرونده‌هایی نشان از عدم رسیدگی در کوتاه‌ترین بازه زمانی به محرومیت آل کثیر دارد. کادر فنی پرسپولیس که آماده برگزاری بازی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ می‌شود نیز نسبت به استفاده از آل کثیر قطع امید کرده است.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پس از گفتگو با مسئولان باشگاه، امیدی برای بازگشت آل کثیر به تمرینات تیمی قبل از فینال آسیا ندارد و بدون او قرار است تیمش را راهی میدان کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را با نماینده شرق در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کند.

کد خبر 5089879 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: عیسی آل کثیر تیم فوتبال پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا فدراسیون کشتی کارلوس کی روش محمود فکری کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تیم صنعت نفت آبادان فینال لیگ قهرمانان آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان