Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش سوزی بامداد امروز یک کارگاه تولید و فروش صنایع چوبی در میدان توحید این شهر ، با حضور به موقع و موثر آتش نشانان ۵ ایستگاه آتش نشانی خبر داد. - اخبار استانها -

سرآتشیار مجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: حادثه آتش سوزی یک کارگاه تولید و فروش صنایع چوبی در خیابان موحدین مشهد به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع و بافت تجاری، مسکونی منطقه، بیش از 30 آتش نشان را به همراه 13 دستگاه خودروهای سبک و سنگین اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو توربوفن از ایستگاه‌های 1،2،51،10،4 به محل حادثه در میدان توحید اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد،حجم زیادی ، تخته، الوار و مصنوعات چوبی تولید شده و آماده فروش در یک  کارگاه تولید و فروش صنایع چوبی به مساحت 300مترمربع به دلایل نامشخصی، دچار آتش‌سوزی شده و حریق کاملا شعله‌ور و در حال گسترش به اطراف بود و در مجاورت محل آتش‌سوزی، چندین انبار چوب، مغازه و منزل مسکونی وجود داشت که آتش‌نشانان در یک عملیات هماهنگ از چندین ضلع موفق به مهار آتش و پیشگیری از سرایت حریق به بافت پیرامونی محل حادثه شدند.

آماده‌باش کامل 23 ایستگاه آتش‌نشانی شیراز؛ استقرار 13 تیم آتش‌نشان در مناطق مختلف شهرتهران|خاکستر شدن منزل مسکونی در آتش‌سوزی بامدادی + تصاویربیش از 6میلیارد ریال به آسیب‌دیدگان آتش‌سوزی بازارچه "دیلم" پرداخت شد

فرهادی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی با تلاش موثر و به موقع نیروهای آتش‌نشان، بدون هرگونه مصدومی در کمتر از  یک ساعت اطفاء و به صورت کامل خاموش و با توجه به تراکم محل و نیز چیدمان غیراصولی مصنوعات چوبی در این مکان و دیگر اقلام قابل اشتعال و سریع‌الاشتعال در محل حادثه، روند لکه‌گیری و کاوش این آتش سوزی با دقت زیاد همراه بود که این عملیات تا حوالی صبح امروز ادامه داشت.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی مشهد با انتقاد از مالکان برخی از اماکن تجاری تصریح کرد: در بررسی‌ها محرز شد مجموعه‌ای که در آن حریق به وقوع پیوسته فاقد سیستم اعلام و اطفاء حریق بوده و اگر سرعت عمل آتش‌نشانان در مهار این آتش سوزی نبود،با توجه به گستردگی حریق، شاید خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری رخ می‌داد.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد