Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه هم اندیشی آموزشی و پژوهشی جهت ایجاد فرایند هم افزایی هر چه بیشتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، یکشنبه، ۱۶ آذرماه همزمان با روز دانشجو، اولین جلسه هم اندیشی آموزشی و پژوهشی جهت ایجاد فرایند هم افزایی هر چه بیشتر فی مابین نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با حضور آقایان دکتر سید مجید امیرفخریان معاونت محترم فرهنگی دانشجوبی امور اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر ، دکتر معصومی مدیریت پژوهش و رئیس مرکز رشد این واحد و موسوی مسوول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر در محل دفتر  پژوهش این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اين نشست، دکتر امیرفخریان معاون فرهنگی - دانشجویی واحد ابهر، با اشاره به اينکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر پتانسیل ها و قابليت های بسیاری را در حوزه های آموزشی و پژوهشی و همچنین اساتید مجرّب و دانشجویان خوش فکری دارد و با توجه وجود زمينه های همکاری بين دانشگاه و سازمان های فرهنگی و انقلابی ، از جمله در تدوين طرح هاي پژوهشی و تهیه و آماده سازی پلتفرم های آموزشی ،  خواستار توسعه همکاری با نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر در  زمينه های آموزشی شده و بر برگزاری جلسات مشترک به صورت دوره ای تأکيد کرد.     در ادامه این نشست، دکتر معصومی، مدیر پژوهش واحد ابهر با اشاره به ظرفیت موجود در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، پیشنهاد همکاری واحد ابهر با نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در زمینه ی برگزاری کارگاههای غدیرشناسی را ارائه نمود.در ادامه ی این جلسه ی هم اندیشی ،  موسوی مسوول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر با معرفی ساختار اداری و ستادی بنیاد و تبیین سیاست های راهبردی آن، بر ضرورت پرداختن به آموزش های معرفت افزایانه در حوزه های امامت ، ولایت و غدیر تاکید نموده و خواستار بهره گیری از کارشناسان واحد ابهر جهت طراحی پلتفرم ویژه ی برگزاری کارگاههای غدیرشناسی شده و فضای مجازی را فرصت و ظرفیتی ارزشمند برای اجرای برنامه های معرفت افزایانه در جهت تقویت بینش معرفتی اقشار مختلف و بویژه جامعه ی دانشگاهی کشور دانسته و خواستار همکاری های هر چه بیشتر دو جانبه در این حوزه شد.   در ادامه ی نشست نیز دکتر امیرفخریان اعلام آمادگی نمود که در معاونت فرهنگی -  دانشجویی واحد ابهر این آمادگی وجود دارد تا در صورت فراهم شدن زمینه های همکاری های آتی ، سامانه ی ویژه ی این کارگاهها را در کمترین زمان طراحی بنماید ، بگونه ای که دو نوع بهره گیری از این سامانه در آموزش کارگاهی مد نظر قرار داشته باشد به شکلی که اساتید مربوطه ، هم امکان تدریس زنده ( live ) داشته باشند و هم امکان تدریس آفلاین ( of line) . و در تدریس آفلاین ، امکان بارگزاری تکست ( TexT) ،وویس ( voice ) و ویدئو ( video ) نیز برایشان طراحی شود.   در پایان این هم اندیشی، مقرر شد تا با همکاری  و مشارکت معاونت فرهنگی - دانشجویی واحد ابهر و نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر، زمینه برگزاری اولین کارگاه غدیرشناسی برای اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاه آزاد در استان زنجان فراهم آید . پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: سبک زندگی اسلامی غدیر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر آموزشی و پژوهشی هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند