Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:18:02 GMT

فضای مجازی فرصتی برای اجرای برنامه‌های معرفتی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۶۶۵۲

فضای مجازی فرصتی برای اجرای برنامه‌های معرفتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان‌ سید قاسم موسوی در نخستین جلسه هم‌اندیشی آموزشی و پژوهشی برای ایجاد فرایند هم‌افزایی هر چه بیشتر در بین نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر و دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن معرفی ساختار اداری و ستادی بنیاد و تبیین سیاست‌های راهبردی آن، اظهار کرد: پرداختن به آموزش‌های معرفت افزایانه در حوزه‌های امامت، ولایت و غدیر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان واحد ابهر در راستای طراحی پلتفرم ویژه برگزاری کارگاه‌های غدیرشناسی شده و فضای مجازی را فرصت و ظرفیتی ارزشمند برای اجرای برنامه‌های معرفت افزایانه در راستای تقویت بینش معرفتی اقشار مختلف و به ویژه جامعه دانشگاهی کشور دانسته و خواستار همکاری‌های هر چه بیشتر دو جانبه در این حوزه شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد ابهر، نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری را در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی و همچنین اساتید مجرّب و دانشجویان خوش فکری دارد، افزود: با توجه به وجود زمینه‌های همکاری بین دانشگاه و سازمان‌های فرهنگی و انقلابی، از جمله در تدوین طرح‌های پژوهشی و تهیه و آماده‌سازی پلتفرم‌های آموزشی، توسعه همکاری با نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر در زمینه‌های آموزشی و برگزاری جلسات مشترک به صورت دوره‌ای لازم و ضروری است.

در بخش دیگری از نشست مدیر پژوهش واحد ابهر با اشاره به ظرفیت موجود در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، پیشنهاد همکاری واحد ابهر با نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در زمینه برگزاری کارگاه‌های غدیرشناسی را ارائه کرد.

در ادامه معاون فرهنگی دانشجویی واحد ابهر اعلام آمادگی کرد که در معاونت فرهنگی- دانشجویی واحد ابهر این آمادگی وجود دارد، تا در صورت فراهم شدن زمینه‌های همکاری‌های آتی، سامانه ویژه این کارگاه‌ها را در کمترین زمان طراحی کند.

امیر فخریان ادامه داد: این سامانه به گونه‌ای طراحی می‌شود که دو نوع بهره‌گیری از آن در آموزش کارگاهی مد نظر قرار داشته باشد به شکلی که اساتید مربوطه، هم امکان تدریس زنده و هم امکان تدریس آفلاین داشته باشند.

وی افزود: امکان بارگزاری تکست، وویس و ویدئو از ویژگی‌هایی است که  در تدریس آفلاین در نظر گرفته خواهد شد.

در پایان این هم‌اندیشی، مقرر شد تا با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی دانشجویی واحد ابهر و نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر، زمینه برگزاری نخستین کارگاه غدیرشناسی برای اعضای هیآت علمی واحدهای دانشگاه آزاد در استان زنجان فراهم آید.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه ازاد ابهر معرفت افزایی فضای مجازی همکاری سید قاسم موسوی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر دانشجویی واحد ابهر دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در نشست شورای راهبردی غدیر استان گفت: عید غدیر فرصتی برای روشنگری در جامعه و جهان است که باید فلسفه غدیر و سیره حضرت علی (ع) ترویج یابد.


آیت الله عبادی به ظلم و ستم مستکبران عالم به مردم جهان اشاره کرد و گفت:امروز جامعه جهانی بیش از هر زمانی میتواند اهمیت غدیر را به عنوان ستون دین درک کنند و باید این سیره ناب را به جهان عرضه کرد تا زمینه افرایش معرفت بشری فراهم شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر علاوه بر برگزاری جشن‌ها و آذین بندی و فضا سازی شهر‌ها و روستا‌ها به موضوعات تبیینی و تحلیل فلسفه غدیر توجه کرد افزود: در این زمینه فضای مجازی فرصتی برای کار تبیینی است که باید از آن بهره برد.


طالبی گفت:باید جشن‌های غدیر را مردمی برگزار کرد و دستگاه‌های اجرایی هم از آنها پشتیبانی کنند.


در این جلسه اعضای شورای راهبردی غدیر استان هم به بیان نظرات و برنامه‌های خود برای گرامی داشت این عید بزرگ پرداختند.

دیگر خبرها

  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان