Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول اخبار موثق از طریق گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش تریلر حامل گاز مایع مراتب پیگیری و احراز خبر به مأمورین عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

وی افزود: به محض وصول خبر، بررسی‌های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجه‌ای مرفین را از استان‌های شرقی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه تریلر حامل گاز مایع ضمن مخفی و جاساز نمودن آن اقدام به حرکت از یکی از شهرهای جنوبی کشور به سمت تهران نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنوند تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه شب گذشته یک گروه از مأمورین زبده عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی‌های لازم اقدام به رصد و پایش تریلر و محل‌های تردد احتمالی آن کردند.

وی افزود: پس از چندین ساعت پایش ابتدایی و گشت زنی هدفمند در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت مأموران موفق شدند خودرو مذکور را در یکی از انبارها حوالی خیابان فداییان اسلام شناسایی و بلافاصله توقیف و در بازرسی از آن ۳۳۲ کیلوگرم مرفین که در داخل تانکر حامل گاز مایع جاساز شده بود کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: مأموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.

کد خبر 5089926

منبع: مهر

کلیدواژه: مرفین عبدالوهاب حسنوند پلیس مبارزه با مواد مخدر شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران سامانه بارشی کمیته امداد امام خمینی امداد رسانی شورای شهر معلولان شهر تهران شبکه شاد گردشگری قوه قضاییه شهرداری حامل گاز مایع مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان