Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوای استان گلستان ۷۰ تن انواع کالای اساسی احتکارشده را در شهرستان آق قلا کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن نجفی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا از کشف و ضبط  نزدیک به 70 تن کالاهای اساسی مردم  در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این کالاها شامل 25 تن آرد، 30 تن برنج  و 14 تن قند و شکر است که در انبار فاقد شناسه نگهداری می‌شد که با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران استان گلستان تحت عنوان قرارگاه 17 ربیع الاول کشف و برای صاحب آن در تعزیرات پرونده تشکیل شده است.

تهران| کشف 1600 تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیکانبار احتکار روغن خوراکی در بندرترکمن کشف شد/ توزیع کالای کشف شده در بازار با قیمت مصوبیک انبار احتکار نهاده‌های دامی در استان گلستان کشف شد

دادستان نجفی درباره ارزش ریالی کالاهای کشف شده افزود: ارزش این کالاها بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است که با هماهنگی تعزیرات کالاهای کشف شده قرار است با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی و کارگاهها در گنبدکاووس گفت: مدت رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان از ۸۸ به ۱۶ روز کاهش یافته است و استان ما دراین حوزه رتبه سوم و در صدور آرای این بخش هم رتبه نخست کشور را دارد.

حسینعلی خواجه‌مظفری همچنین افزود : در یک سال گذشته ۸۱۵ کارگر به سبب حوادث ناشی از کار در کشور جان باختند که از این تعداد ۱۳ نفر از کارگران استان بودند.

او ادامه داد : در یکسال اخیر هفت هزار و ۵۸۷ مورد بازرسی از کارگاه‌های تولیدی گلستان توسط بازرسان این اداره کل و ادارات تابعه آن در شهرستان‌های این استان انجام شد که ۲ هزار و ۸۰۴ مورد آن از کارگاه‌های پرخطر بوده است.

او گفت : خوشبختانه این استان کمترین تنش کارگری در کشور را دارد و دریافت بیمه بیکاری آن هم روند نزولی به خود گرفته است.

او جمعیت کارگری گلستان را به همراه خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: همه تلاش و برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در راستای حمایت کارگر و کارفرما و رعایت حقوق متقابل آنهاست.

وی همچنین ادامه داد: گلستان درحوزه اشتغال رتبه سوم کشور را دارد و این جایگاه از کاهش نرخ بیکاری و نیز افزایش ۲.۲ درصدی مشارکت اقتصادی استان، بدست آمده است.

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟