Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: «کرودها: یک عصر جدید» با اکران در ۲۲۰۵ سالن سینما بار دیگر عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کرد. این انیمیشن کمدی که ادامه‌ای بر فیلم قبلی است با صداپیشگی نیکلاس کیج در نقش اصلی، اما استون و رایان رینولدز از ۲۵ نوامبر اکران شد و تاکنون در مجموع ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون دلار فروش کرده است.

برای این دوره که کرونا موجب تعطیلی بیشتر سینماهای آمریکا شده، این فروشی قابل تحسین محسوب می‌شود. این در حالی است که سالن‌هایی که به فعالیت خود ادامه می‌دهند با ظرفیت کمتر، ساعت‌های محدود و فاصله اجتماعی مشغول ارایه خدمات هستند.

هفت سال پیش فیلم اصلی «کرودز» فروشی ۸۹ میلیون دلاری را در ۲ هفته نخست اکرانش ثبت کرده بود. در سال ۲۰۱۳ این فیلم در ۴۰۴۶ سالن سینما به نمایش درآمده بود. در همین آخر هفته یک سال پیش، سومین هفته نمایش «یخ زده ۲» بود که ۳۵.۲ میلیون دلار از نمایش در ۴۳۴۸ سالن سینما به دست آورد و جایگاه دوم را نیز «چاقوها بیرون» با فروش ۱۴.۲ میلیون دلار کسب کرده بود.

در هفته گذشته دومین فیلم پرفروش هفته «برادران ناتنی‌» بود که با بازی لوییس جراردو مندز و کانر دل ریو از نمایش در ۱۳۶۹ سالن سینما ۷۲۰ هزار دلار فروش کرد. «عجیب و غریب» نیز با فروش ۴۶۰ هزار دلار از نمایش در ۱۵۰۲ سالن سینما فیلم سوم هفته شد. کمدی «جنگ با پدربزرگ» با بازی رابرت دنیرو در نهمین هفته نمایشش از نمایش در ۱۲۸۵ سالن سینما ۳۲۹ هزار دلار فروخت و مجموع فروشش را به ۱۷.۶ میلیون دلار رساند.

در همین حال بازاکران فیلم اکشن «جان سخت» محصول ۱۹۸۸ دیزنی از نمایش در ۱۱۷۲ سالن سینما ۱۸۹ هزار دلار فروش کرد. این فیلم پرفروش سه دهه پیش، آن زمان با فروشی ۱۴۲ میلیون دلاری در سراسر جهان موجب بدل شدن بروس ویلیس به یک بازیگر درجه یک شده بود.

برآورد یک کارشناس این است که اکنون به احتمال ۲۲۰۰ سالن سینما یا ۳۵ درصد آنها فعال هستند که کمتر از میزان سینماهای فعال هفته پیش یعنی ۲۲۶۷ سالن سینما در سراسر آمریکا به معنی ۳۸ درصد آنهاست. این رقم با زمانی که «تنت» اکران شد و ۳۴۰۰ سالن سینما یا ۵۶ درصد آنها فعال بودند، تفاوت زیادی دارد.

کد خبر 570933 برچسب‌ها مجله زندگینامه سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: میلیون دلار سالن سینما هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد

ترکمنستان ۲.۴ میلیارد دلار از صادرات گاز به چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ درآمد داشت، در حالی که روسیه ۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.

به گزارش ایسنا، غول انرژی گازپروم روسیه در اوایل سال ۲۰۲۴ با هیاهوی زیادی اعلام کرد از ترکمنستان به عنوان بزرگترین تامین کننده گاز طبیعی چین از نظر حجم عرضه، پیشی گرفته است، اما وقتی از درآمدهای صادراتی صحبت می‌شود، عشق آباد همچنان بالاتر از مسکو قرار دارد.

طبق گزارش پورتال نفت و گاز ترکمنستان، عشق آباد در سه ماهه اول سال میلادی جاری، ۲.۴ میلیارد دلار از صادرات گاز به چین درآمد داشته است. این رقم توسط داریو که محبوبترین وب سایت خبری ازبکستان است، تائید شده است. در گزارش داریو خاطرنشان شده است روسیه در همین مدت، ۲ میلیارد دلار از فروش گاز خود به پکن درآمد داشته است.

دلیل اختلاف بین حجم صادرات و درآمد حاصل از آن، این است که چین، گاز روسیه را با تخفیف خریداری می‌کند. نیاز کرملین به نقدینگی برای سرپا نگه داشتن کشور و در عین حال، تامین هزینه های جنگ در اوکراین، روسیه را از بیشتر اهرم های مذاکره خود در معاملاتش با پکن، محروم کرده است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، برتری روسیه در حجم صادرات ممکن است تا زمانی ادامه یابد که تخفیف های چشمگیر این کشور در فروش گاز ادامه داشته باشد. نشریه مستقل «کرونیکل ترکمنستان» گزارش کرده است ظرفیت خط لوله گاز «قدرت سیبری» روسیه به چین در سال ۲۰۲۵، حدود ۳۸ میلیارد متر مکعب پیش بینی شده است. در همین حال، ظرفیت جمعی سه خط لوله که ترکمنستان و چین را به هم متصل می کند، به ۵۵ میلیارد متر مکعب می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر