Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان از کمک‌های قابل توجه به کشتی این استان پس از سفر رئیس فدراسیون به این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نبی دهمرده با تأکید بر این موضوع که سفر رئیس فدراسیون به استان سیستان و بلوچستان بسیار مثبت و سازنده بود و هم اکنون پیگیر به ثمر رسیدن مصوبات و جلسات انجام شده است گفت: تاکنون مبلغ 70 میلیون تومان از طرف اداره کل ورزش و جوانان برای کشتی استان اختصاص یافته که مبلغ 50 میلیون تومان به حساب هیأت های تابعه واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین 2 تخته تشک کشتی به شهرستان های هامون و ایرانشهر اهداء شده و 2 تخته تشک دیگر نیز به زودی به سایر شهرستان ها اهداء خواهد شد.

دهمرده تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان 3 سالن کشتی در شهرستان های ایرانشهر، زاهدان و زابل در اختیار هیأت کشتی قرار گرفته و مقرر شده 2 سالن دیگر نیز به شهرستان های چهابهار و خاش اختصاص یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفاهم نامه های خوبی با هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی منعقد شده، ضمن اینکه نیازسنجی های لازم به منظور هدایت قهرمانان ملی و بین المللی به حوزه مربیگری صورت گرفته و برگزاری کلاس استاژ مربیگری در دستور کار می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»