Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان برای تقابل سخت و حساس برابر فولاد خوزستان و شاگردان جواد نکونام ترکیب تیمش را معرفی و مشخص کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتور بعد از پیروزی خارج از خانه در هفته گذشته مقابل مس رفسنجان، اکنون آماده دیدار با فولاد خوزستان است.

علیرضا منصوریان که پیش از دیدار برابر حریف سرسخت خود در هفته پنجم از حساسیت این بازی و انگیزه شاگردانش برای موفقیت در آن خبر داده بود، اکنون ترکیب ۱۱ نفره تیمش را برای این بازی معرفی و مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نظر کادرفنی تراکتو‌ر ، در این بازی محمد رضا اخباری درون دروازه قرار خواهد گرفت و وفا هخامنش و هادی محمدی نیز دو مدافع میانی این تیم برابر حمله وران رقیب خواهند بود. میثم تیموری و میلاد فخرالدینی نیز دو مدافع چپ و راست تراکتور هستند.

در خط میانی این تیم اشکان دژآگه، حمید بوحمدان، احسان حاج صفی و اکبر ایمانی حاضر هستند و در فاز تهاجمی نیز سعید مهری و اوکاشه حمزویی به دنبال دستیابی به گل برابر فولاد خوزستان هستند.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری
هادی محمدی
اکبر ایمانی
سعید مهری
اوکاشه حمزویی
میثم تیموری
وفا هخامنش
اشکان دژآگه
احسان حاج صفی
میلاد فخرالدینی
حمید بوحمدان

 

تراکتور

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور احسان حاج صفی احسان حاج صفی اشکان دژآگه تراکتور حمید بوحمدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)