Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «عزیزاله شهبازی» در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و بازدید از مانور مدیریت بحران استان که روز دوشنبه برگزار شد، افزود: البرز، استانی استراتژیک است و در بسیاری از حوزه‌ها در سطح ملی خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این استان شاهراه ارتباطی بین ۱۴ استان کشور با پایتخت است از این رو همواره در این رابطه با حساسیت ویژه‌ای وارد عمل شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به اینکه این استان به واقع ایران کوچک است، گفت: کنترل و پایش راه‌های البرز برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این استان به طور مثال در ۲۹ آبان ماه سال جاری ۲ برابر تهران، تردد ورودی داشته و استان اول کشور هستیم و در ترددهای خروجی استان دوم کشور هستیم.

وی افزود: محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-کرج-قزوین از اهمیت بالاتری برخوردار هستند چراکه بیشترین تردد را دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: این استان در تمامی فصول سال نیازمند تدابیر ویژه‌ای است، بنابراین همواره در حال برنامه‌ریزی برای پیش ‌بینی، پیگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی هستیم.

وی گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد، اکنون استان البرز برای مقابله با بحران‌های احتمالی بواسطه بارش برف و باران و سایر بحران‌ها، آمادگی کامل دارد.

شهبازی افزود: اکنون نیز مانوری برای بررسی میزان آمادگی و تجهیزات مورد نیاز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدماتی همچون گاز نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند، عنوان کرد: مدیران استان، پای کار و برخط هستند تا ایران کوچک را در مقابله با بحران‌های احتمالی مدیریت کنند.

استاندار البرز گفت: نقاط حادثه‌خیر استان نیز رصد شده و در صورت احتمال بحران تدابیر لازم را خواهیم داشت.

48

کد خبر 1463688

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز مقابله با بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان

محمد خانچی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه هلی خدمت رسان خبر داد و افزود: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمامی امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند.

خانچی عنوان کرد: امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه شده و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی در ادامه به برداشت گندم اشاره کردو افزود: خوشبختانه با هماهنگی که در حوزه مدیریت کاشت و برداشت گندم امسال انجام پذیرفته شاهد برداشت قابل توجهی گندم در سطح استان هستیم و بارش های پیش رو موجب نگرانی هایی در حوزه محصولات برداشت شده و در حال برداشت گندم شده که با تدابیر استاندار و تشکیل قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از بیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان و تشکل های مردمی حوزه کشاورزی بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه شاهد شتاب گیری برداشت و انتقال محصولات برداشت شده به اماکن پوشیده و امن هستیم و امیدواریم در بارش های اخیر شاهد کمترین خسارت به کشاورزان اخیر باشیم.

کد خبر 6093964

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • کندوان یکطرفه شد
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج