Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@12:43:16 GMT

برترین گروه‌های بورسی +جدول

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۰۱۴۸

برترین گروه‌های بورسی +جدول

معاملات امروز یک نکته مثبت داشت و آن هم پرتقاضا شدن گروه بانکی در و حجم و ارزش بالای معاملات این گروه بود.

 به گزارش سرویس بورس مشرق، خودرویی ها امروز هم مانند روزهای گذشته برترین گروه بورسی از منظر حجم و ارزش معاملات بودند، اما نکته جالب معاملات امروز بازگشت بانکی ها به محدوده پرتقاضا بوده به نحوی که لیدرهای بانکی همه در وضعیت صف خرید قرار گرفتند، اما بعد از انتشار شایعه بیماری رهبر معظم انقلاب که توسط دفتر ایشان تکذیب شد، بازار وضعیت ریزشی به خود گرفت و بانکی ها نیز منفی شدند، پیش بینی می شود در معاملات فردا بانکی ها بتوانند باز هم به محدوده پرتقاضا و صف خرید بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه های بورسی تعداد معاملات  حجم معاملات  ارزش معاملات(میلیون ریال) خودرو  ۴۳۷,۶۴۸ میلیون ۸.۶۰۵ ۴۱,۳۷۸.۸۴۰  بانکها ۲۸۷,۳۵۰ میلیون ۷.۱۰۵  ۳۲,۴۶۵.۹۹۳  فرآورده نفتی ۱۴۷,۲۹۴ هزار ۵۹۹.۸۰۹ ۱۳,۵۰۳.۵۳۵  چند رشته ای  ۱۳۸,۲۹۰ هزار ۳۹۹.۲۲۶  ۹,۹۷۹.۲۵۱  شیمیایی ۱۰۸,۲۰۱ هزار ۳۵۹.۵۹۱  ۹,۶۸۱.۳۲۷ فلزات اساسی ۹۹,۳۲۸ هزار ۴۰۹.۱۷۲ ۸,۵۷۱.۶۶۳  سرمایه گذاری ۸۲,۷۱۹ هزار ۷۸۱.۱۷۵  ۶,۸۸۸.۸۷۸  غذایی به جز قند ۱۲۶,۰۷۲ هزار ۳۵۷.۲۸۸  ۵,۷۳۶.۶۹۱ مواد دارویی ۶۶,۴۲۴ هزار ۲۳۹.۴۲۷  ۵,۶۸۴.۸۱۵  انبوه سازی ۱۷۲,۹۸۷ هزار ۸۲۶.۰۸۹  ۵,۵۳۸.۷۰۳ 

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی