Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید اوحدی ظهرامروز در حاشیه مراسم ادای احترام به مقام شهدا در گلزار مطهر بهشت رضا (ع) مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط شهدای سلامت گفت: در حال حاضر جلسات کمیته ملی و کمیته‌های استانی به منظور بررسی پرونده این شهدا به صورت مستمر برگزار می‌شود و تاکنون 60 پرونده از 130 پرونده بررسی شده از سوی کمیته‌های استانی در اختیار کمیته ملی قرار گرفته است که مصادیق شهادت مربوط به 40 پرونده تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رئیس جمهور ادامه داد: این سفر بیست و سومین سفر از سفرهای استانی است که به صورت هفتگی انجام و از هدف آن، امضای 2 تفاهم‌نامه با موضوعات تامین زمین برای مسکن 5 هزار نفر از ایثارگران استان، تامین 3 هزار شغل برای ایثارگران خراسان رضوی و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا است.
وی با بیان اینکه در این سفر مجموعه اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به انجام مطالعاتی در مورد زمینه‌های فعالیت در خراسان رضوی می‌پردازند، افزود: یکی از این موارد تاسیس یک زائرسرای بزرگ برای اسکان و برگزاری اردوهای ویژه ایثارگران است.
اوحدی با تاکید بر اینکه در ایام دهه مبارک فجر به صورت نمادین اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امضا شده در 22 استان را اعلام می‌کنیم، متذکر شد: البته در حال حاضر در تعدادی از استان‌ها عملیات اجرایی تفاهم نامه‌ها آغاز شده و کمیته‌های مشترکی متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری کارهای نظارت بر این پروژه‌ها را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه برنامه‌های خود با حضور در منازل خانواده معظم شهید «مهدی شمقدری»، آزاده سرافراز «محسن رافتی سخنگو» و جانباز گرانقدر 70 درصد «سید محمد قریشی» با آنان دیدار و گفت‌وگو می کند.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت رئیس جمهور شهادت شهدا معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد

به گزارش ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دولت جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید را با پلیس مخفی آلمان نازی موسوم به گشتاپو مقایسه کرد.

ترامپ در یک مراسم رسمی شام که فایل صوتی آن در اختیار این شبکه تلویزیونی قرار گرفته، گفت: این افراد دولت گشتاپو را اداره می‌کنند. 

وی در عین حال بایدن را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواند.

ترامپ در مورد روند جنایی که علیه وی در حال انجام است اظهار نظر کرد: تیم بایدن بر این باور است که این تنها راهی است که به بایدن فرصت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور را می‌دهد.

ترامپ پیش از این بار‌ها اعلام کرده بود که شکایت علیه وی مداخله در انتخابات آینده است.

دادگاهی در نیویورک در حال بررسی پرونده‌ای است که در آن ترامپ تحت ۳۴ ماده مربوط به جعل اسناد تجاری و پرداخت حق السکوت به دو زن، به دلیل رابطه ادعایی با آنها متهم شده است. ترامپ در چندین پرونده جنایی از جمله حمله به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده نیز متهم است. حداکثر مجازات ممکن برای مجموع اتهامات ترامپ ۱۳۶ سال زندان باشد. خود رئیس جمهور سابق اعلام کرد که بی گناه است و دلیلی برای تشکیل پرونده وجود ندارد.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس فعلی دولت از حزب دموکرات و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری خواه هستند. هر دو نامزد قبلاً بر اساس نتایج آخرین رای گیری مقدماتی برای نامزدی از احزاب خود، آرای نمایندگان کافی را به دست آورده اند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر