Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید آقامیری از امحا و معدوم‌سازی بیش از ۱۲۸ هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در سال جاری توسط بهداشت محيط مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد.

«نجمه سید آقا میری» ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به به کشف انبارهای بزرگ نگهداری اجناس تاریخ مصرف گذشته اظهار کرد: بازرسان بهداشت محيط مرکز بهداشت شهرستان آبادان در بازرسی‌های ویژه نظارت بر اجرای مرحله دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از مراكز تهيه و توزيع مواد غذايی به ویژه با عنایت به تعطیلی‌های مکرر اصناف مختلف، انبارهای بزرگ نگهداری از اجناس تاریخ مصرف گذشته در مناطق حاشیه شهر را به همراه نیروهای پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مرکز بهداشت آبادان از كشف بیش از ۱۲۸ هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی فاقد تاریخ مصرف در این شهرستان خبر داد و افزود: پس از هماهنگی توسط نمایند حقوقی دانشکده علوم پزشکی آبادان و اخذ مجوزهای لازم، مواد مكشوفه معدوم شدند.

 

وی تصریح کرد: موادغذایی معدوم شده به طور عمده شامل انواع نوشیدنی‌ها، شیر پاکتی، مواد پروتئینی بسته‌بندی و سایر اقلام غذایی بودند.

 

سید آقا میری با بیان اینکه سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات به صورت ۲۴ساعته فعال است یاد آور شد: شهروندان می‌توانند هر گونه شکایت و یا پیشنهاد خود را در این سامانه ثبت و ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می‌شوند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرپرست مرکز بهداشت آبادان خبرگزاری شبستان خوزستان دانشکده علوم پزشکی آبادان امحاء معدوم سازی منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان