Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: پس از آن که اخباری مبنی بر ارائه مجوز برای حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جنوب دوحه قطر منتشر شد، هواداران پرشور پرسپولیس سوالاتی در مورد چگونگی همراهی تیم داشتند. در این راستا، پیگیری‌های مدیریت باشگاه آغاز شد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوالات باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی عنوان کرد هیچ تماشاگری از هیچ نقطه دنیا نمی‌تواند صرفا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی قطر شود و در صورت دریافت ویزا و ورود به این کشور، باید بین یک تا دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به بیان دیگر، تنها ساکنان کشور قطر و افرادی که تست‌های مربوط به کرونا را با نتیجه منفی پشت سر گذاشته‌اند، آن هم در شرایط خاص مجوز ورود به ورزشگاه را دارند.

با این حال پیگیری مدیریت باشگاه ادامه دارد و همچنان در انتظار ابلاغ کتبی و شرایط و ضوابط ورود تماشاگران به ورزشگاه از سوی مسئولان برگزاری بازی هستیم.

بدیهی است تنها یک کاروان از ایران متشکل از بازیکنان، اعضای کادرفنی و مسئولان مرتبط و طبق ظرفیت اعلامی به قطر سفر خواهد کرد و از لحظه ورود به دوحه، تمام افراد حاضر در این کاروان، تا زمان بازگشت به ایران در یک حباب پزشکی و قرنطینه کامل قرار می‌گیرند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فینال کرونا هوادار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد