Web Analytics Made Easy - Statcounter

واژگونی خودرو با یک کشته  در نایین 

سرگرد هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین روز دوشنبه به ایرنا گفت که  در پی اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت  گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری واژگون شده بود که راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد کیان مهر گفت : علت کارشناسی وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس راه نایین مه آلود بودن هوا، عدم توجه به جلو توسط راننده وکاهش دید افقی اعلام شد.

فرمانده انتظامی نایین از رانندگان خواست، از عجله و شتاب خودداری کنند و هنگامی‌که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی دام و طیور در "فلاورجان"

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله داروی دام و طیور به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان سرهنگ محمدرضا هاشمی فر  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فلاورجان  با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی محموله  داروی دام و طیور را به صورت قاچاق در انباری دپو کرده و قصد توزیع آنها را دارد که  وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "فلاورجان" همراه با ماموران اداره صنعت ، معدن و تجارت  و دامپزشکی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آنجا۲۳ هزار و ۷۷۱ عدد انواع داروی قاچاق دام و طیور را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

کشف بیش از ۳۶ کیلو تریاک در گلوگاه نایین 

فرمانده انتظامی نایین از کشف ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های یک دستگاه  خودرو جاساز شده بود ، خبر داد.

سرگردهادی کیان مهر افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین"، حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی تخصصی صورت گرفته از این خودرو  مواد مخدر یاد شده  کشف شد.

سرگرد کیان مهر اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

روزانه به طور متوسط افزون بر ۲۵ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های شهرستان نایین عبور می‌کند.

برچسب‌ها نایین حوادث رانندگی مواد مخدر اصفهان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین حوادث رانندگی مواد مخدر اصفهان انتظامی نایین حوادث رانندگی مواد مخدر اصفهان انتظامی اخبار کنکور فرمانده انتظامی دام و طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار امروز اعلام کرد: چهار نفر براثر ریزش کوه در منطقه «درونته» از توابع استان لغمان در شرق افغانستان جان خود را ازدست دادند. این حادثه زمانی بوقوع پیوست که سنگ‌های سرازیر شده از کوه بر سر خودرو‌های سواری در این مسیر فرود آمد، جان باختگان این حادثه سرنشینان دو خودرو سواری بودند. درپی این حادثه جاده پرتردد کابل- جلال آباد نیز به روی رفت و آمد بسته شد.
خبر دیگر اینکه براثر صاعقه در استان‌های پنجشیر و بدخشان افغانستان نیز دو نفر از جمله یک زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.
باران‌های شدید و حوادث ناشی از آن از جمله جاری شدن سیل در کمتر از بیست روز گذشته در افغانستان بیش از صد کشته برجای گذاشت.
افغانستان در سال دو هزار و بیست و سه میلادی چهارمین کشور آسیب پذیر جهان از وقوع حوادث طبیعی شناخته شد.
فردا یکشنبه نیز باران‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل در بیست و هشت استان افغانستان پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن