Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه‌ ارومیه ضمن تبریک روز دانشجو گفت: تفکرات مطالبه‌گری و استکبارستیزی با روحیه دانشجویی دوباره احیا و زنده شده است.

به گزارش خبرنگار دانشجو، ویژه مراسم گرامیداشت روز دانشجو‌ از سوی بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی با عنوان تجدید میثاق تشکل‌های دانشجویی با شهدای دانشجوی استان آذربایجان‌غربی، با حضور حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده‌ی، ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و سیدمحمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی و جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دفتر نماینده‌ی، ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سید محمود صفری مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی ضمن عرض تبریک و تهنیت روز دانشجو با اشاره به اهمیت نقش جوان در مسیر پیشرفت یک کشور گفت: در اهمیت نقش جامعه‌ی جوان در توسعه و پیشرفت هر کشوری هیچ شکی نیست، لیکن اگر ما یک نیم نگاهی به احادیث و روایات الهی و به پر تکرار بودن واژه‌ی جوان در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی و مورد خطاب قرار گرفتن جوانان در تمامی آرزو‌ها و آرمان‌هایی که مقام معظم رهبری برای کشور عزیزمان تصور کرده‌اند، توجه کنیم همه و همه این را می‌رساند که جوان، عنصر و محور اساسی عزت و پیشرفت یک کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد:، اما متأسفانه بعضاً با برخورد شعارگونه و نمایشی با مفهوم و شخصیت جوان نه تنها جوان را در مسیر رشد و تعالی قرار نمی‌دهد بلکه ممکن است او را دچار سرخوردگی کند.

وی افزود: بحمدلله مسئولان عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این حوزه، از تفکر بی‌بدیلی برخوردار هستند، اما در سطوح میانی متاسفانه هستند کسانی که چنین نگاهی به مفهوم جوان ندارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: متاسفانه مسائل فرهنگی و تربیتی در شرایط عادی که ویروس کرونا شیوع پیدا نکرده بود، جزو مسائل دست دوم در دانشگاه‌ها محسوب می‌شد.

صفری افزود: اکثر روسای دانشگاه‌ها امروزه صرفاً خود را متولی آموزش در دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند و ما می‌بینیم کمتر پیش آمده است، رئیس دانشگاهی بگوید من هم متولی آموزش هستم و هم متولی مسائل فرهنگی و تربیتی!

سید محمود صفری تصریح کرد: از طرفی شیوع ویروس کرونا باعث شد بیش از پیش مسائل فرهنگی و تربیتی در دانشگاه‌ها به حاشیه برود فلذا خدایی نکرده خواسته یا ناخواسته جریان آموزش عالی در حال حرکت به سمت سکولاریزه شدن است و مجموعه‌های علمی صرفاً غرق در مسائل آموزشی و علمی شده‌اند.
در ادامه حجت‌الاسلام و سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام جمعه‌ ارومیه ضمن تبریک و تهنیت روز دانشجو گفت: تفکرات مطالبه‌گری و استکبار ستیزی با روحیه دانشجویی دوباره احیا و زنده شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: از خداوند متعال عاجزانه می‌خواهیم تمام وجود ما را در مسیر مبارزه با استکبار‌ستیزی، ایثار و رشادت در راه شهدا قرار بدهد.

قریشی بیان کرد: این مایه‌ی امید است که مباحث استانی و منطقه‌ای توسط دانشجویان بصورت خوب، صریح و شفاف بیان و مطرح می‌شود؛ و این بدین معنی است که مباحث سیاسی و مذهبی و دینی در حال رشد و تعالی است.

وی ادامه داد: ما باید قدردان و شکرگذار این موضوع باشیم، زیرا وجود چنین تفکرات در دانشجویان، رشد و تعالی تفکرات در دانشگاه‌ها را نشان می‌دهد.

امام جمعه‌ ارومیه خاطرنشان کرد: من سال‌ها در دانشگاه‌ها بودم و نشست‌های زیادی با دانشجویان دغدغه‌مند داشتم و وقتی سخنرانی‌های امروز شما عزیزان را شنیدم حقیر خوشحال شدم به این که امروز دانشجوی نسل جوان انقلابی، نسبت به محیط اطراف خود در عرصه‌های مختلف دغدغه زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاههای آذربایجان غربی روز دانشجو بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی ولی فقیه در استان آذربایجان غربی دانشگاه ها روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت