Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ترکیب تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیدار با آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر مشخص شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بازی ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک که قرار بود براساس برنامه ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شود به دلیل بارش برف و آماده کردن زمین برای رقابت با 30 تا 60 دقیقه تاخیر تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که با قضاوت "عباس راکی" به همراه "رحیم حاجی‌پور" و "ولی کاووسی" برگزار می‌شود، ترکیب تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به شرح زیر است:

محمدامین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، امین باصفا، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، ابوالفضل رزاق‌پور، اصغر نصیری، میلاد خدایی‌اصل، سیدمحمد حسینی.

بیاتلو: به آینده ماشین سازی امیدوار شدم/ تاوان جوانگرایی را می‌دهیمماشین سازی دو مهاجم جدید جذب کرد

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با 4 بازی و کسب یک امتیاز و با توجه به گل زده بیشتر در رده پانزدهم و یک پله بالاتر از مس رفسنجانی قرار دارد که هم امتیاز تیم تبریزی است. 

این درحالی است که در طول چند هفته اخیر هیچ کدام از دو تیم آلومینیوم اراک و ماشین‌سازی تبریز موفق به پیروزی نشده و هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز و رها شدن از انتهای جدول مسابقات پا به میدان می‌گذارند.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، دو کامبک تماشایی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس ، یکبار در اواخر نیمه دوم و یک بار در اواخر وقت اضافی دوم در شرایطی رقم خورد که هواداران میزبان حتی یک لحظه هم بابت بازگشت تیم خود ناامید نشدند.

آلومینیوم اراک در وقت‌های اضافی نیمه دوم و وقت اضافی دومین 15 دقیقه از وقت‌های غیرمعمول توانست گل تساوی را بزند و این اتفاق با حمایت ویژه هواداران این تیم رقم خورد.

هواداران آلومینیوم در تمام لحظات بازی دیروز تا آخرین نفس به حمایت از تیم خود پرداختندو به تشویق شاگردان مجتبی حسینی پرداختند تا در نهایت به هدف خود که همان برد مقابل پرسپولیس بود، دست یافتند.

در شرایطی که کم‌طاقت شدن هواداران در برخی شهرهای ایران زیاد دیده می‌شود و بارها در ورزشگاه های مختلف شاهد سردادن شعار علیه ارکان تیم بعد از عقب افتادن هستیم، در اراک این اتفاق رخ نمی‌دهد و هواداران این تیم روز گذشته مقابل پرسپولیس درس بزرگی به طرفداران تیم‌های مختلف دادند.

اراکی‌ها ثابت کردند که هواداری تا آخرین لحظه می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و بی‌شک اعضای تیم آلومینیوم هم معنای واقعی یار دوازدهم را در جریان بازی دیروز به خوبی احساس کردند.

دیگر خبرها

  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم