Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:16:37 GMT

خرید ۲ هواپیمای امبرائر برزیلی توسط ایرلاین داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۰۸۰۸

خرید ۲ هواپیمای امبرائر برزیلی توسط ایرلاین داخلی

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از خرید دو فروند هواپیمای امبرائر توسط یک ایرلاین داخلی برای توسعه ایرتاکسی در این فرودگاه خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام (ره)، سجاد کمالی پور با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر ده ماهه آن بر افت شدید درآمدهای صنعت هوانوردی و لزوم کشف بازارهای جدید درآمدی اظهار کرد: تاکسی هوایی یا "ایرتاکسی" از جمله این بازارهاست که باید به سرعت در جهت توسعه و گسترش آن دست به کار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: پروژه ایرتاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت 6 هکتار در منطقه هوانوردی عمومی شمالی و در فضایی مستقل از ترمینالهای موجود آغاز شده است.

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: استفاده از هواپیما در مسیرهای مختلف پرواز، بدون استفاده از برنامه پروازی که با صرفه جویی در زمان و هزینه، نیازهای بخشهای مختلف را پوشش می دهد و همچنین  سرعت بالای حرکت، پرسنل کم و بهره وری زیاد، مصرف سوخت پایین، انعطاف پذیری بالا و سوق دادن صنعت هوانوردی به کلیه مناطق کشور و منطقه از جمله مزایای استفاده از این صنعت است.

کمالی پور بیان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی پویا به ارزش 1100 میلیارد ریال و با ظرفیت مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای ایرتاکسی شکل گرفت. در زمان حاضر فعالیتهای مربوط به طراحی و مهندسی طرح، در حال انجام و تکمیل بوده و به زودی با طی مراحل ساخت و تجهیز، بهره برداری از این پروژه در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) آغاز می شود.

وی از خرید 2 فروند هواپیمای امبرائر با ظرفیت 50 نفر توسط هواپیمایی پویا برای توسعه ناوگان ایرتاکسی خبر داد و افزود: این شرکت همچنین یک فروند چلنجر 604 با ظرفیت  9 نفر خریداری کرده که در کوتاه مدت از سه فروند به 4 فروند افزایش یافته و توان و ظرفیت مجموعه را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر فرودگاهی امام امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • مطهری امام
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد