Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین وبینار آموزشی کوهپیمایی همگانی در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارشبرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با اشاره این مطلب که فراگیری کروناویروس نباید باعث توقف فعالیت های شغلی و بدنی در جامعه شود، عنوان داشت: باتوجه به توقف فعالیت های آموزشی و ورزشی، هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم بانی برگزاری دوره های آموزشی رسمی فدراسیون مربوطه در کشور شد که نخستین دوره آن ۲۶ تیرماه به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ادامه برنامه های این هیأت برای پرورش نیروهای متخصص بومی، دومین دوره آموزشی کوهپیمایی همگانی چهارم دی ماه در قشم برگزار می شود.

به گفته حقگویان، سرفصل های آموزشی این دوره شامل؛ تعاریف پایه، اصول دسترسی به مناطق کوهستانی، لوازم وتجهیزات کوهپیمایی، اصول گام برداری و انواع شیب، تغذیه، معرفی کوه ها و جاذبه های طبیعی جزیره قشم، خطرات کوهستان، هواشناسی و جهت یابی در روز و شب می باشد.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره، مدرک معتبر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور را دریافت می کنند.

گفتنی است، تاریخ برگزاری وبینار آموزشی کوهپیمایی همگانی منطقه آزاد قشم، چهارم دی ماه بوده و علاقمندان فرصت دارند تا تاریخ یکم دی ماه برای ثبت نام به شماره واتس اپی 09175500090 پیام دهند.

 


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوهپیمایی منطقه آزاد قشم آموزشی کوهپیمایی آموزشی کوهپیمایی همگانی منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

مقاومت قزوین امروز در لیگ دو فوتسال به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۸ در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

دو ورزشکار استان در رقابت‌های پاراشنا به مصاف حریفان می‌روند

ابوالفضل نصری جیرنده و اکبر کریمی دو ورزشکار استان در رقابت‌های پارا شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آب می‌زنند.

این رقابت‌ها از امروز تا ۱۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مهرگان میزبان رقابت‌های آفرود آزاد 

این رقابت‌ها در کلاس‌های تا ۲۵۰۰ سی سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی سی، استاندارد، آزاد و چهار چرخ با حضور رانندگان ایلام، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، البرز و قزوین در ابتدای شهر مهرگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون