Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است که انداختن تقصیرات گردن مسی کار راحتی است اما او کسی نیست که مرتکب اشتباهات دفاعی شده است.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس طبوعاتی مربوط به بازی بارسلونا و یوونتوس در چارچوب آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، رونالد کومان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

هدف ما این است که در بازی فردا پیروز شویم و جایگاه خود در صدر جدول را تضمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سه امتیاز بیشتر داریم و شانس زیادی برای قطعی کردن صدرنشینی خود داریم. 

دمبله؟ این که یک بازیکن دیگر را نیز به علت مصدومیت از دست دادیم، باعث تاسف است. او در نیمه دوم بازی با کادیز که به میدان رفت، متوجه چیزی شد اما فکر کرد که چیز خاصی نیست و با توجه به سابقه او، این یک قدم رو به عقب و اشتباه بود. این یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود من به برنامه بازی ها معترض باشم و ما بازیکن های بیشتری را نیز به این علت از دست خواهیم داد. نمی دانم چه کسی این برنامه ریزی را انجام داده است اما اگر تیمت در روز سه شنبه در لیگ قهرمانان بازی دارد، نباید 4 صبح (6:30 به وقت تهران) از یک دیدار لیگ به خانه برسد. ما تیمی هستیم که 5 بازی خارج از خانه در ساعت 21:00 (23:30 به وقت تهران) انجام داده است. اگر بازی لیگ قهرمانان در روز چهارشنبه باشد، یک روز بیشتر برای ریکاوری زمان داریم و مشکلی نیست اما وقتی بازی سه شنبه است، وضعیت بد می شود.

من مسئول شرایط تیم در لالیگا هستم

مسئول اختلاف 12 امتیازی با اتلتیکو مادرید؟

مسئولیت چنین چیزهایی همیشه به عهده سرمربی است چون او کسی است که ترکیب را می چیند و تغییرات را اعمال می کند. بیشترین مسئولیت روی دوش سرمربی است. شرایط ذهنی من؟ خوشحال نیستم. وقتی می بازم عصبانی می شوم و اجازه دادم که بازیکنان در تمرین دیروز متوجه این موضوع بشوند. ما نباید گل هایی مثل گل دومی که مقابل کادیز دریافت کردیم، دریافت کنیم.

 همیشه باید شکست را آنالیز کرد و بین باختن مانند بازی شنبه با باختن مثل بازی با اتلتیکو تفاوت وجود دارد. باید ببینیم که آن ها چگونه ما را یارگیری کردند و پوشش دادند و تاثیرگذاری ما را از بین بردند. ما تئاتر بازی نمی کنیم و من نیز خشم خود را پنهان نمی کنم. گل هایی که در بعضی از بازی ها دریافت می کنیم، قابل قبول نیستند.

پیامت به بازیکنان؟

به هر بازیکنی که با ما تمرین یا بازی می کند، این جا بودن مسئولیت دارد. چیزی که می گویم این است که متعادل بمانید. هیچ جلسه تمرینی ای برای بهبود خیلی چیزها نیست، ما باید آنالیز و بررسی کنیم. ما تیمی هستیم که در کل در هر بازی پنج یا شش موقعیت مسلم گلزنی خلق می کند، پس باید بین گلزنی بیشتر و کمتر گل خوردن تعادل برقرار کنید. ما بخاطر چیزهایی که نباید اتفاق بیافتند، امتیازات زیادی را از دست داده ایم. ما اشتباهاتی انجام داده ایم که نباید انجام دهیم و باید این موضوع را بررسی کنیم.

 گاهی آسان ترین کار این است که مسی را مقصر بدانیم

 لئو مسی؟ چیزی که می خواهم این است که با لئو در مورد مسائل مختلف بازی مکالمه و ارتباط داشته باشم، مانند هر بازیکن دیگری و مانند سایر کاپیتان هایی که داریم و نمی خواهم انرژی خود را روی مسائلی بگذاریم که تاثیر خاصی روی تیم ندارند. به عنوان یک سرمربی من باید باعث شوم هر بازیکنی بهترین عملکردش را داشته باشد.

تاثیرگذاری کمتر مسی نسبت به قبل؟

هنوز هم در حملات ما، خیلی موقعیت ها از مسی آغاز می شوند. گاهی آسان ترین کار این است که او را مقصر بدانیم چون او بهترین در جهان است اما لئو مرتکب اشتباهات دفاعی نشده است. حریفان ما گل هایی زده اند که ما نباید امثال آن ها را دریافت کنیم.

 پدری بازیکن باهوشی است و بازیکنان باهوش مشکلی با بازی در چند پست ندارند

پدری؟ او در تمام بازی ها به جز بازی با فرانس واروش به میدان رفته است و با توجه به این که فقط 17 سال دارد، چیز بزرگی است. او می تواند در پست های مختلفی بازی کند و پست بازی او بستگی به حریف و تاکتیک های تیم دارد. او می تواند چیزهای زیادی در اختیار تیم بگذارد چون بازیکن باهوشی است و بازیکنان باهوش مشکلی با بازی کردن در سایر پست ها ندارند.

تغییرات مقابل یوونتوس پس از بازی با کادیز؟ بازیکنانی مانند آنسو فاتی و دمبله را در کناره ها در اختیار نداریم پس باید به دنبال بهترین ترکیب از نظر تاکتیکی و تکنیکی باشیم اما همچنین ترکیب ما باید تازه نفس باشد. فردا آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی را خواهیم داشت و سپس لیست تیم را اعلام می کنم اما ترکیب قوی ای خواهیم چید چون خواهان پیروزی هستیم.

 تیم های لیگ ما را بهتر می شناسند و بسته تر بازی می کنند

فرق بارسا در لالیگا با بارسا در لیگ قهرمانان؟ تیم های لیگ ما را بهتر می شناسند و بسته تر بازی می کنند، مانند آلاوز و کادیز. مطمئنم که اگر در این بازی ها زودتر گل می زدیم، نتیجه متفاوتی رقم می خورد. تنها چیزی که من در مورد برنامه بازی ها گفته ام این است که به بازیکنان آسیب می زند اما ما باید بازی های خود را ببریم و این تنها چاره است.

فیلیپه کوتینیو می داند که بیش از هر چیزی دوست دارد در مرکز زمین بازی کند اما همچنین می داند که اگر بتواند در کناره ها بازی کند، آزادی عمل بیشتری دارد. در تیم بازیکنان زیادی هستند که تمایل به بازی در مرکز زمین دارند اما باید تعادل را حفظ کنیم. ما نمی توانیم با 5 الی 10 هافبک بازی کنیم.

 باید در زمین مسئولیت پذیرتر باشیم

فقدان یک رهبر در زمین؟ فکر می کنم ما نیاز به حضور هواداران داریم تا بازیکنانمان را تشویق کنند. بارسا همیشه بیشتر بازیکنان خلاق داشته است تا بازیکنانی که در خدمت تیم باشند. ما می توانیم در بازی ها مسئولیت پذیر تر باشیم اما این که من در کنار زمین فریاد بزنم، نه من این کار را دوست ندارم و چه به عنوان مربی، چه به عنوان بازیکن این کار را نکرده ام اما باید در زمین مسئولیت پذیرتر باشیم.

پیانیچ؟ نقش پیانیچ در بارسلونا قابل قیاس با نقش او در یوونتوس نیست، این ها بسیار متفاوت هستند. او دیر به تیم اضافه شد و این تاثیر داشته است اما من هیچ شکی در مورد سطح او ندارم. همیشه تصمیماتی گرفته می شود که برای تیم بهترین است.

ده لیخت؟ او را به خوبی می شناسم، او علی رغم جوانی اش باتجربه است. او ممکن است که در پست خودش بهترین باشد و همچنین انسان بسیار خوبی است. او هر روز در حال پیشرفت است. حیف است که او در یوونتوس بازی می کند و این جا نیست، اگر چه این اتفاقی است که پیش از آمدن من به بارسلونا رخ داده است.

 دیدن رقابت مسی و رونالدو همیشه لذت بخش بوده است

کریستیانو رونالدو؟ او با توجه به میزان جنگندگی و گلزنی اش هنوز هم در بین بهترین های دنیای فوتبال است. باید به خوبی در مقابل او دفاع کنیم چون او می تواند ما را به دردسر بیاندازد. سعی می کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم تا او نتواند خطر ساز باشد. دیدن رقابت مسی و رونالدو همیشه لذت بخش بوده است و آن ها در طول 15 سال اخیر بهترین بوده اند. آن ها بازیکنان متفاوتی هستند اما برای گلزنی و فتح عناوین مختلف جنگیده اند. فردا شب از دیدن بازی هر دو لذت خواهیم برد.

همچنین بخوانید:

فیلیپه کوتینیو: کل تیم بارسلونا برای تغییر وضعیت کنونی مصمم است

بازگشت جانلوییجی بوفون به تمرینات یوونتوس در آستانه بازی با بارسلونا

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان لیگ قهرمانان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم

سرمربی میلان خبر از کاپیتانی رافائل لیائو در دیدار برابر یوونتوس داد

طرفداری | در آستانه دیدار حساس میلان مقابل یوونتوس در استادیوم آلیانز تورین که شنبه شب ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات هواداران شد. 

هدف روسونری کسب مقام دومی است و در عین حال می تواند تقریباً به طور قطعی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. نشست خبری پیولی را به نقل از گل ایتالیا می‌خوانید.

روزهای حساس میلان

بازی مهمی برابر یوونتوس داریم و برای پیروز شدن خواهیم جنگید. متاسفانه به دلیل نتایج منفی در لیگ اروپا و دربی ده روز اخیر تنش‌زا و حساس بوده است اما تمرکزمان باید روی بازگشت به مسیر پیروزی باشد. نمی‌توانیم با وجود ناامید کردن هواداران‌مان متوقف شویم. بدیهی است که باید غرور و قدرت برای متحد ماندن جهت پیروزی بازی‌های باقی مانده تا پایان سری آ را داشته باشیم. از این وضعیت رنج می‌بریم، اما باید مسئولیت بپذیریم، از جایمان برخیزیم و بهترین عملکرد ممکن خود را در زمین به نمایش بگذاریم.

لزوم نایب‌قهرمانی

ما باید بجنگیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم، گویی که آخرین بازی‌مان است. این همان تفکری است که باید داشته باشیم. برای هر توپی باید مبارزه کنیم، باید تمرکز داشته باشیم، باید بر حریفی که عملکرد خوبی دارد غلبه کنیم تا بتوانیم مقام دوم را تثبیت کرده و آن را به دست بیاوریم. 

اینتر قوی ترین تیم در ۴ سال گذشته

همه تلاش‌مان را کرده‌ایم اما همیشه نتوانسته‌ایم بهترین کیفیت را در زمین نشان دهیم. اینتر چهار سال است که قوی‌ترین تیم سری آ بوده اما تنها دو قهرمانی کسب کرده است. ما هرگز قوی‌ترین تیم سری آ نبوده‌ایم و داشته‌های آن‌ها را نداشته‌ایم. ما سعی کردیم برای رده‌های بالای جدول مبارزه کنیم، گاهی اوقات موفق شدیم و گاهی اوقات نه. ما از نظر ذهنی همه تلاش‌مان را کردیم اما همیشه نتوانستیم سطح بازی خودمان را ارتقا دهیم. اینتر تیمی قوی‌تر، منسجم‌تر و مستحکم‌تر است. ما نتوانستیم پابه‌پای آن‌ها پیش برویم اما ما تنها تیمی نبودیم که در این امر ناکام ماندیم. 

لیائوی کاپیتان

لیائو فردا کاپیتان خواهد بود. او مانند همه هم‌تیمی‌هایش و همه ما این موضوع را تجربه می‌کند. باختن دربی و دیدن جشن بازیکنان حریف برایمان شدیدا دردناک بود. الان باید در بازی‌های بعدی به شکست‌های پیشین واکنش نشان دهیم. می‌خواهیم ثابت کنیم میلان هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟